This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Brommersprint Jubbega 17mei

Ben net terug van jubbega, was een vette dag
Eerste run tegen Mart gereden, zijn tijd was: 6.942sec
mijn tijd: 7,824
Jog van hem was echt snell! Maar ik ben ook zeker tevreden met mijn tijden 2e run had ik 7,860sec, ik ben 13e geworden in de Std. scooter klasse

Ok duidelijk Mart is 1ste geworden in de std klasse

Proficiat knul beker nummer 1 is eindelijk binnen (H)

Naas

En verdient!Gefeliciteerd Mart

Was btw lache met die gast naast ons die in slaap was gevallen, tyrep om zn bril, pvc buis om z'n nek, krat op zn knieen ben benieuwd naar de foto''s

Servi jou brommer kwam ook goed van z'n plek zag ik wel , knappe tijden hoor +ralf+

Ik reed 8,007. Maar mijn reactie tijd is dramatsich :X 1,026
Zal wel komen dat ik om 5 uur al me bed uit was en al 3 uur achter het stuur gezeten had.. hihi. beetje duff :Z

Is dus erg hard gereden als ik dat zo hoor

Dat lijkt maar zo, het was volgens mijn mening nooit 150 meter wat er afgelegd werd. Mja, heb wel super veel gelachen om vooral de grootste gek van het hele forum Plant8P 8P .

Jammer dat de organisatie zo krom was. Stnd klasse reden scooter zonder kappen en scooter met niet het homogeleerde blok zoals een zip met nrg blok. En dan wordt er moeilijk gedaan om een jochie wat 150 km aflegd voor 2 heats en m niet laten rijden omdat hij een slickje voor had. Ieder zip-owner afgelopen en gevraagd voor een velgje of band. Zelfs nog de lokale scooterboeren gebeld die alleen ballonbanden hadden liggen:|

Wat ook nog een mooie opmerking was van een knakker daaro:

Lourens: Hoe wilt u die band eromheen krijgen?
Kerol: Gewoon stampen... 8P
Ik: Denk je echt dat we op die black chrome velgen gaan stampen+ralf+

Ook nog ff ge-aftermeet, wat maar van korte duur was.

Iig Mart / Mike proficiat jullie verdienen allebei een beker:winner:

Voor de SBO-boys tot zondag!

Vond zowiezo de keuring krom. ik werd eerst afgekeurd om dat ik geen blolletjes had op mijn remhendels terwijl ze gewoon netjes waren afgewerkt. moest ik dus wat op gaan bedenken. nou zag ik van iemand dat hij rubbers erop gemaakt had omdat hij ook afkeur had.

zo gefixed. kom ik arthur tegen met afgezaagde remhendel die niet eens afgewerkt waren en die was gewoon goed gekeurd daar die gast.8P

Ook weer thuis.

1ste geworden in de xtreem scooterklasse op het frame van Tommy. Laatste 2 runs ging ie als een kanon. Kon eindelijk volgas wegkomen. Snelste van mij was 6.9 met 2x van het gas afgaan en in de finaleruns heb ik nog sneller gereden.

Kerel die in dat hokje zat had het over 6.598 maar kon zo snel het papiertje niet weer vinden. Maar vertelde dat aan 2 verschillende personen dus hoop dat het klopt. We krijgen iig mail of die tijd klopt.

Voor mij was het echt een superdag

zo aan de verhalen te horen begin ik ook te twijfelen aan de baan lengte worden wel ineens een heleboel scooters die onder de 7 rijden..

Het is tog niet normaal dat je 's ochtends om 9 uur daar staat dat de halve finales 's avonds pas om half 9 worden gehouden !

Wat een krom geregelde zaak daar.

Zal er verder maar niets over zeggen voordat ik weer commentaar krijg...

Verder prima vermaakt, was gezellig.

DJ we gaan zaterdag avond dus niet sleutelen ! Dat dat ff duidelijk is

Helaas kon ik er niet bij zijn omdat mijn Sprinter niet goed liep en gister ook het carter nog is scheurde.

Daarnaast hoor ik mensen hierboven zeggen dat ze twijfelen aan de lengte van de baan.

Vergeet niet dat er een nieuw tijds systeem is, wat niet te vergelijken is met de oude?

Last edited:
Mart, iig gefeliciteerd met de eerste plek. Zo zie je maar dat hard werken uiteindelijk loont.

Verder zijn er snelle tijden gereden. Of het ook met de sbo tijdsmeting zo is zullen we wel zien . Wat voor tijdsmeting was het nou? Eigenbouw ofzo?

Jezus...., zo laat ?

Wat was daar de reden voor dan

Ik denk dat die tijden niet aan de lengte van de baan liggen, maar aan het startsysteem, 2 systemen gelijk laten meten is zo goed als onmogelijk.....
Verschil heb je en hou je , eind snelheden waren ook lager leek mij.

Edit: tijdmeting was DHRA (ja zelfde als damwoude vorig jaar idd)