This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Brommersprint Jubbega 17mei

Wat een ramp....

In het kort:

Om 8 uur vanochtend vertrokken, lekke band constateren, anwb gebelt en laten fixe, om 11 uur pas weer door kunnen rijden, nog geen paar minuten erna vloog de prop er al weer uit, weer anwb gebelt, anwb liet ERG lang op zich wachtte, weer gefiext en toen was het alweer 1 uur en hadden we pas 15 km afgelegd. :L

FIJN!

aai dat is echt balen

Volgens mij is het ook echt sweety weer in Jubbega? :'(

Kutzooi, echt balen idd, dan maar naar RAM :W

Last edited:
Ben benieuwd naar de tijden idd!!

Door die kut Vissa niet er heen kunnen gaan :W

en Remco het is RAM niet RAW

:*

Sibo een 7,1 hoorde ik..
Xsh zip en Mart daaronder..

Tijd/startsysteem was aardig in orde.. en het is prima weer..

Ik heb Mart net ff gebeld en hij heeft 1x 6.8 en 1x 6.9 gereden is samen met xsh zip de enigen die onder de 7 hebben gereden.....

Mart belt mij als het afgelopen is dus nog ff afwachten

Naas

Jah zeer zeker nice van Mart. En een paar weken geleden ben ik in Heerle wezen kijken naar hem bij die demosprints en toen ging zn Jog ook al als de brandweer. Hoop voor Mart dat hij nu eindelijk een keer een prijs pakt.

Naas

Whoeei Mart doe je goed !
Echt jammer dat ik dit dan weer mis

:~ Ach komen vast nog meer meetings waar hij ook wel snelle tijde gaat rijden :W

Net mike aan telefoon gehad
mike voogd was 1ste. met een tijd van 6.7 / 6.8
nieuw baan record van zijn klasse

Whoei gisteravond gecrasht, dus maar ff gekeken, sibo @ 7.1 met vierkante voorwiel lagers , dus die hield t ook maar voor gezien :+ was wel goed georganiseert imo, en de weg was zo gaar niet..

Weetje nog een beetje tijden Ruud van andere klasses?
Erg positieve tijden?

(6,7 etc is natuurlijk erg snel)

een 2fast frame reed 6.4 schakelklasses vond ik niet zo bijzonder, en automate klasse ging dat ding van VT weer als een gek..

net neefje van mart aan de lijn gehad en Mart staat nu in de rij voor de halve finales, ik hou jullie op de hoogte

gr Naas