This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Brommersprint Jubbega 17mei

Ik hoor de hele dag al op de radio dat het sochtends regent en smiddags zonnig en droog word :W

Dus mensen... hebben we weer zitten zeiken met zijn alle om waarschijnlijk niks...

Het is hier ook al bijna de hele dag droog...

Ik neem wel pokerchips mee, kan ik daar iemand nog blij mee maken?

*Ik heb wel een scooter... :X
En jij moet helemaal niet zeiken! Hoever ist voor jou? 10 minuten?

Hoor ik daar poker chips? heb wel zin in een cash game'pje onder een party tent tijdens de regen. Beter veel geld meenemen......zal vast veel regenen....

ze hebbe hun eingen tijdwaarneming gebouwd schijnbaar :O
zal vast wel beter zijn dan die troep van ST.net niet beledigend bedoeld verder

ze hebbe hun eingen tijdwaarneming gebouwd schijnbaar :O
zal vast wel beter zijn dan die troep van ST.net niet beledigend bedoeld verder

Zou ik niet te gauw zeggen, want de verhalen die ik heb gehoord over het nieuwtijdssysteem van Jubbega en damwoude waren ook niet echt om over naar huis te schrijven, ik ben benieuwd morgen.

volgens mij snap je er weinig van :X

De beste man weet niet hoeveel software en kleine dingetjes er bij komen kijken. Ik wist het ook niet, totdat ik de 2 koffers met relais (of hoe die krengen ook heten) aan zag komen...

alles staat bij mij klaar om ingeladen te worden...
brommer heeft 5ltr verse benzine met een vleugje castrol a747....

straks ff wachten tot m'n pa thuis is van z'n werk...dan eten, douchen, bus volladen en als alles goed gaat max. 19.30 richting Frieslân....

gaan er nog meer mensen een dag eerder die kant op?

Zit een beetje te tobbe kwa vervoer, wille 3/4 mensen mee maar een tigra is achterin gewoon niet te doen.

Dus ff ma liev aan kijken of ik haar oto'tje kan lenen. :W

Kans op neerslag is gedaald naar 10% Dat wil dus zeggen dat het droog blijft.

Ik ben echt heel erg aan het twijfelen nu:X

Got my hasj, my beer and my burgers... Battery's are charged and ready to shoot... Tot morgen! :winner: