Brommersprint Genemuiden zat. 28 augustus

@ brommersprint, mischien handig voor als de baan nog nat is (zoals in damwoude) een blazer te gebruiken om de baan droog te blazen, deden ze in damwoude ook en werkte perfect.

We hebben gasbranders staan om de eerste meters droog te 'branden'. Ook wordt het eerste gedeelte van de baan bedekt met een +/- 20 meter lang stuk plastic , zodat het daar enigzins droog blijft.

Maarrrrr we hopen natuurlijk dat het gewoon een lekker droge dag gaat worden. Neem in ieder geval maar wel een party tent mee!!

aprillia sr2000 said:
in damwoude? was het gewoon droog zover ik weet hoor :S
oif heb ik iets gemist?
maja mocht het nat zijn, is da wel fijn en veiliger ja :W

In Damwoude hebben ze de hele ochtend lopen blazen om de baan droog te maken wat overigens perfect werkte tenzij het niet weer begint te regenen.
Tijdens de sprints was het idd droog.

Brommersprint said:
We hebben gasbranders staan om de eerste meters droog te 'branden'. Ook wordt het eerste gedeelte van de baan bedekt met een +/- 20 meter lang stuk plastic , zodat het daar enigzins droog blijft.

Maarrrrr we hopen natuurlijk dat het gewoon een lekker droge dag gaat worden. Neem in ieder geval maar wel een party tent mee!!

Kijk dat zijn goeie berichten +ralf+

Net vervoer geregeld:) Mag de bus van de pa van een maat van me lenen:W
Ik kom dus niet meer met de zip maar met de runner. Wel met hetzelfde blok.
Ik moet waarschijnlijk nog op de dag zelf wat afstellen maar dat moet geen probleem zijn lijkt me...

tomaaz said:
Net vervoer geregeld:) Mag de bus van de pa van een maat van me lenen:W
Ik kom dus niet meer met de zip maar met de runner. Wel met hetzelfde blok.
Ik moet waarschijnlijk nog op de dag zelf wat afstellen maar dat moet geen probleem zijn lijkt me...

Waar is de logica daarin? of is jouw Runner lichter dan je zip?!

Tinne..

Dag mensen,

Het weer ziet er toch redelijk uit op rtl4 text. Eergister 80% kans op regen gister 70% en vanmorgen gaven ze 40% aan. Dus dat gaat in ieder geval de goede kant op. Laten we hopen dat het zo blijft.

Wat we nog wel graag een keer extra willen benadrukken. Er mag absoluut NIET gereden worden in het rennerskwartier. De coureur die dat wel doet wordt echt gediskwalificeerd. We willen echt niet zielig doen, maar het is gewoon te gevaarlijk wanneer er mensen gaan rijden in het rennerskwartier.

Greetz Barney

Brommersprint said:
Dag mensen,

Het weer ziet er toch redelijk uit op rtl4 text. Eergister 80% kans op regen gister 70% en vanmorgen gaven ze 40% aan. Dus dat gaat in ieder geval de goede kant op. Laten we hopen dat het zo blijft.

Wat we nog wel graag een keer extra willen benadrukken. Er mag absoluut NIET gereden worden in het rennerskwartier. De coureur die dat wel doet wordt echt gediskwalificeerd. We willen echt niet zielig doen, maar het is gewoon te gevaarlijk wanneer er mensen gaan rijden in het rennerskwartier.

Greetz Barney
Heel slim dat je dit ook vermeld. Zeg dat ze toch gaan rijden, gelijk de 1ste stevig aanpakken en gewoon van het terrein afzetten met een man of 5 crew. Dat maakt indruk op de rest, geloof mij :* En dan zal de rest van de dag lekker soepeltjes lopen!

Vies kotsweer ik hoop echt zo dat het droog word zaterdag. En wat mol zegt: Gewoon ff met een paar man eropaf en ff 5 minuten goed schelden. Dan stoppen ze wel met rijden. Zo niet, ramme :P

Niet schelden, gelijk van het terrein aftrappen. Anders gaan ze zodra je je omdraait gewoon verder waar ze gestopt waren. Dat is iig mijn ervaring van Lelystad 2003.

Back