Brommersprint Genemuiden zat. 28 augustus

Brommersprint said:
Vinden we 10 euro een goede prijs voor een run op de Tovami Testbank? Zijn er al mensen die graag een run willen maken?

Greetz Barney

Maykel (kameraad van mij) wil wel banken .Moet je daar voor opgeven ?
En jammer dat het inschrijven voor het sprinten over is .Komen we straks met de scooter en mogen we niet meedoen :(

- Als er regen wordt voorspeld wil zeker niet zeggen dat het dan afgelast wordt! We proberen in ieder geval te rijden! We hebben de regels dan ook iets versoepeld ten aanzien van vorige jaren. We bekijken op het moment of het verantwoord is te kunnen rijden of niet.

- Als je run's wilt maken op de Tovami testbank hoef je je niet op te geven, maar gewoon komen op de dag. Moet altijd lukken

- Zoals we al gezegd hebben is de kans groot dat je nog kunt inschrijven op de dag zelf. MAAR we kunnen NIETS garanderen. Als je zekerheid wilde had je je moeten inschrijven!

Hey ff een vraagje.. vorige keer zijn wij met een hele groep scooters uit Leeuwarden naar Grou gereden.. ik wou graag ff weten of die hele groep weer gaat en hoe laat dan en waar. Bedankt..

Greetz

Enrico@Sprinter said:
Hopen dat het niet gaat regenen dan, want anders wordt er 250km voor niks gereden :P

of 190km

heb btw nog een paar dingetjes te doen

ding loopt nog niet goed

en krukaslager is weer verrot mja boeiend gewoon knallen +ralf+

ik moet gewoon afwachten op de vertanding :(
ken twins ook niks aan doen maja
radje zit al en we hebben een reservoir gebouwd hé damien :W
da zit helemaal goed :)
nu w8ten op[ de vertanding
ps als ik kom uiterlijk is gaaaaaaaaaaar

aargh lastig, me vervoer voor Genemuiden gaat niet meer door..

Iemand anders uit breda of die er langs kan komen of een runner en mij op te halen?

Graag pmen aub.

arno

Nieuws ging dat het het weekend droog zou blijven, wel met wat bewolking dus het word geen schitterende dag.
Maar eerst nog maar even afwachten misschien veranderd het weer nog, maar hopelijk niet.

Het ligt volgens mij in de buurt van zwolle ongeveer }:O , wij komen zeg maar vanuit Tilburg +ralf+ , is nog wel een eindje rijden man :P

Hier heb je link van waar het onegeveer ligt..

http://mappoint.msn.com/NL/(bgvrl4vabrxsnabrz12o5z55)/directions.aspx?&StartName=Tilburg%2c+Noord-Brabant%2c+Nederland&StartLocation=51.55486%2c5.10625&EndName=Genemuiden%2c+Overijssel%2c+Nederland&EndLocation=52.62257%2c6.04246&DataSetLangID=EUR%2c409&RouteType=Quickest&RouteUnit=KM

http://mappoint.msn.com/NL/(zirxm4f2cgof5m45jxzwtreq)/map.aspx?L=EUR&C=52.62257%2c6.04246&A=41.56667&P=|77DCD0|&TI=Genemuiden%2c+Overijssel%2c+Nederland

Zijn wel egt lange linken :P

Net gebeld om in te schrijven maar is niet meer mogelijk. Ze zeggen maar dat op de dag zelf moet komen maar daar gok ik denk ik niet op. Dus als iemand niet gaat en zijn plaats wil ruilen pm me maar

Back