Brommersprint Genemuiden zat. 28 augustus

Bij deze doe ik ook meteen een oproep voor mensen die nog ruimte hebben voor 1scooter en 1 persoon vanaf leeuwarden en weer terug. Tegen vergoeding uiteraard...

kan iemand me misschien vertellen hoe je der kunt komen via Zwolle centraal station? (kom met de trein :) )

is er een buslijn naar genemuiden?

zoja, waar moet ik dan uitstappen? :)

Camping? Gewoon tentje op het circuit opzetten. Gezellig pilsje drinken met ons. Niet te moeilijk doen en geld betalen voor een camping ;)

kutzooi twins is met vakantie tot 24 aug., dan moet ik mn vertanding ophalen, nog een nieuw spruistukje kopen, vertanding erin leggen
beetje beter afstellen nog, en radje vastzetten DAMN zat te doen nog ! 8P

ja gierende gerrit is veel werk :P

moet radje netjes bevestigen en ben ook bezig met voorkap polyster ed. Maja moet goedkomen, hou alleen nie van laatste moment werk ;)

of hap ik nu gewoon gruwelijk goed :X

Je hapt :D
Verder is een beugeltje zo gemaakt. Spruitstuk draai je in 1 minuut vast en ook vertanding is niet echt veel werk. Alleen als je het zelf al moeilijk laat lijken, dan word het een steeds grotere berg werk waar je tegenop ziet.
De voorkap heb je niet nodig om te rijden, dus daar zou ik me niet druk om maken! Sprinten met dat ding!

marcel sprinten doe ik zeker :D
jou aarsch vlammen :P
kap is nodig heeft met radje te maken, da zie je wel een keer, ook een intern reservoir fixen, was membraam was kapoet is , dus even nalaten kijken, 24ste vertanding ophalen. Zooitje monteren ff beetje afwerken en testen en gaan op genemuiden :D

Mol said:
Camping? Gewoon tentje op het circuit opzetten. Gezellig pilsje drinken met ons. Niet te moeilijk doen en geld betalen voor een camping ;)

Ok :) Lijkt me opzich geen slecht plan maja HOE kom ik op het circuit dan:X

En het liefst neem ik mn scooter mee maar als dat niet kan.... dan heb ik al iets anders bedacht -:-

Je kijkt op st.net klikt op races en dan op NL/uitslagen/circuits oid. Daar zoek je het circuit op. Daar staat het adres, voer het in in de routeplanner en klaar ben je.

Marc,onze scooters moeten er gewoon bij zijn! :p
We verzinnen wel wat,gewoon bussie huren en iemand anders laten rijden :)
We moeten alleen nog weten wie,miss me pa lief aankijke :rolleyes: maar word moeilijk.

Ik hoop dat ik m'n zip nog optijd klaar krijg. Grootste probleem is nu mijn voorrem die muurvast zit:( en zonder voorrem mag ik niet sprinten... Afwachten dus:(

Ok thnx Mol :*
Sim je hebt helemaal gelijk ik wil knallen want het zal een van de laatse meetings van het jaar zijn waar het mooi weer is :X
Jurgen thnx iig maar ik heb me al ingeschreven dus daar ga ik zeker heen nogmaals bedankt +ralf+

Mensen de voor-inschrijving voor de Brommersprint Genemuiden 2004 is gesloten.
Dit wil niet zeggen dat je niet meer mee kunt doen! Maar dan moet je op de dag zelf komen inschrijven en daarbij kunnen we niets garanderen. Maar we zullen zeker proberen iedereen mee te laten doen.

- We hebben besloten om voor het maken van een test-run op de Tovami Testbank
10,-euro te rekenen dit is natuurlijk inclusief een uitdraai met de resultaten.
Dit leek ons een redelijke prijs als je kijkt naar de normale bedragen die gevraagd worden.

- Voor openbaar vervoer naar Genemuiden rijdt er ieder half uur een bus vanuit Zwolle naar Genemuiden. (Lijn 74 Arriva, vertrekt vijf voor heel en vijf over half)

Nu maar hopen op lekker weer!

Greetz Roger en Klaas-Jan

Ik heb donderdag nog een inschrijfformulier opgestuurd, waren de inschrijvingen toen al gesloten, of ben iik nu nog wel ingeschreven ?

Back