Brommersprint Genemuiden zaterdage 3 september 2011

Brommersprint

Well-Known Member
Ladies & People,

Dit jaar hopelijk de 10e editie van de Brommersprint in Genemuiden op zaterdag 3 september 2011!

Tot ziens in Genemuiden,

Klaas-Jan
 
Advertisement - register to remove this

Mag een tweecilinder 100cc ook meedoen ter demo of buiten mededinging:p

ik zou het gewoon zsm vragen aan de organisatie.

mario mocht in 2009 ook een demo rijden met de 4takt en gezien die stuntrijder op z'n motor eindelijk is gestopt op de brommersprints is het misschien een leuke vervanger..
 
ik zou het gewoon zsm vragen aan de organisatie.

mario mocht in 2009 ook een demo rijden met de 4takt en gezien die stuntrijder op z'n motor eindelijk is gestopt op de brommersprints is het misschien een leuke vervanger..


Geen probleem! Altijd mooi om bijzondere demo's te hebben. Even ter info. Dit jaar hebben we twee stuntrijders in Genemuiden. Namelijk Johnny Do en voor de allerlaatste keer Sven Kleijn.

Daarbij komt ook de Jettruck weer naar Genemuiden van Indian Pete! www.jettruckteam.nl

Greetz uit Genemuiden
 
Geen probleem! Altijd mooi om bijzondere demo's te hebben. Even ter info. Dit jaar hebben we twee stuntrijders in Genemuiden. Namelijk Johnny Do en voor de allerlaatste keer Sven Kleijn.

Daarbij komt ook de Jettruck weer naar Genemuiden van Indian Pete! www.jettruckteam.nl

Greetz uit Genemuiden

Sven Kleijn weer uitgenodigd? jammer, maar mooi dat het de laatste keer is, ben zijn gesmeek om applaus en constant falende stunts nu wel zat.

voor de rest altijd een top evenement, hopen op goed weer en geen smsjes van de organisatie! (aflassing haha)
 
Sven Kleijn weer uitgenodigd? jammer, maar mooi dat het de laatste keer is, ben zijn gesmeek om applaus en constant falende stunts nu wel zat.

voor de rest altijd een top evenement, hopen op goed weer en geen smsjes van de organisatie! (aflassing haha)

:+
 
Hou die reacties gewoon even voor je anders, het is toch de laatste keer? Je hoeft niet te kijken naar die show.. die organisatie is al ver van te voren vanalles aan het regelen en dan krijg je stank als dank. Wees blij dat ze mogelijkheid bieden om legaal op een snel voertuig te mogen rijden waarbij je tijd gemeten wordt!
 
Hou die reacties gewoon even voor je anders, het is toch de laatste keer? Je hoeft niet te kijken naar die show.. die organisatie is al ver van te voren vanalles aan het regelen en dan krijg je stank als dank. Wees blij dat ze mogelijkheid bieden om legaal op een snel voertuig te mogen rijden waarbij je tijd gemeten wordt!

Ik zeg wat velen denken, dat dat niet altijd gewaardeerd word, neem ik maar voor lief. Excuses als ik iemand hiermee op de tenen heb getrapt:x
 
Update 25-06-'11:

Dames en Heren,

De site is inmiddels weer voor de bijna volle honderd procent Geüpdatet.
- Het reglement van 2011 is online gekomen.
- inschrijfformulier geplaatst.
- Uitnodiging is te vinden op de website.

Aanmelden kan vanaf 29 Juni a.s via het inschrijfformulier,voor de 10e editie brommersprint in Genemuiden.

Dus houd vanaf nu de website goed in de gaten voor alle eventuele updates!

Ladies & People,

Dit jaar hopelijk de 10e editie van de Brommersprint in Genemuiden op zaterdag 3 september 2011!

Tot ziens in Genemuiden,

Klaas-Jan
 
Sven Kleijn weer uitgenodigd? jammer, maar mooi dat het de laatste keer is, ben zijn gesmeek om applaus en constant falende stunts nu wel zat.

voor de rest altijd een top evenement, hopen op goed weer en geen smsjes van de organisatie! (aflassing haha)

Volgensmij scheit jij al in je broek als je alleen al op een motor zit. Laat staan als het voorwiel los komt.

Wat hij doet doe jij hem echt niet na. En probeer maar eens een fatsoenlijke wheelie op die weg daar. Valt je tegen ;)
 
Ik zag ook een superspecial klasse staan.
Hier rijden toch ook 100cc machines? Zou wel mooi zijn als de karsemeijer en TTE twinners daar ook tussen rijden voor wat actie:)
 
helaas sander..

in genemuiden is de superspecial een klasse voor uitsluitend honda brommers met maximaal 125cc

genemuiden staat verder wel vaak open voor leuke demo's dus ik zou gewoon even contact met ze opnemen..
 
Back
Top