Brommersprint Genemuiden >> Zat. 30 augustus 2008

ook weer terug, waren snel klaar vandaag.
Moet toch zeggen, absoluut weer heel netjes opgezet, en een top organisatie.
ik kijk weer uit naar volgend jaar.
 
De eindresultaten heet van de naald:
(xtreme scooterklasse)
1. Dennis 6.33 :winner:
2. Sander 6.40

In de halve finale scheelde het weer geen drol met een 6.35 van Sander en een 6.36 van Dennis!
 
De eindresultaten heet van de naald:
(xtreme scooterklasse)
1. Dennis 6.33 :winner:
2. Sander 6.40

In de halve finale scheelde het weer geen drol met een 6.35 van Sander en een 6.36 van Dennis!

gefeli Joël en Dennis en Sander

Kevin is 3e geworden. ook gefeliciteerd
 
De eindresultaten heet van de naald:
(xtreme scooterklasse)
1. Dennis 6.33 :winner:
2. Sander 6.40

In de halve finale scheelde het weer geen drol met een 6.35 van Sander en een 6.36 van Dennis!


Was wel even schrikken zeker dat je brommer was vastgelopen:D Leuke dag en een super goed georganiseerde sprint.. Al duurde het na de kwalificaties wel erg lang voor dat de omloop begon. Trouwens best handig internet op je telefoon.
 
Ik zou niet komen maar toen ik wakker werd toch maar besloten om te gaan kijken met Gideon.

Daar aangekomen op de zip van Manfred gesprongen en dit resulteerde uiteindelijk in een 2de plaats in de std scooterklasse!:D
 
Ik zou niet komen maar toen ik wakker werd toch maar besloten om te gaan kijken met Gideon.

Daar aangekomen op de zip van Manfred gesprongen en dit resulteerde uiteindelijk in een 2de plaats in de std scooterklasse!:D

topper :winner:
genemuiden was gezellig
niks gesloopt dus kan morgen lekker naar meppel :+
 
Wat een dag... echt supergezellig! Ook een nieuw record met m'n hok: 36.2pk. Was wel een dure :W

morgen filmpjes + terror pix.

Ik trok 3 runs zonder gas, 3 met, en daarna speelde ik nog wat met het gas. Een raar geluid ineens uit m'n blok, en toen viel ie uit. Dit was wel na alle bank runs, gewoon tijdens het nadraaien zeg maar. Daarna viel ie uit. Thuis het spul los getrokken, en helaas. De ow-zo-heilige :p 2Fast heeft het ook begeven. Stuk uit de wand, een stuk hemd van de zuiger weg, krukas aan gort, en een dikke groef in m'n carter :W

Alleen het kopje is nog heel :D :W

Nu maar snel sealen etc. *D
 
Wat een dag... echt supergezellig! Ook een nieuw record met m'n hok: 36.2pk. Was wel een dure :W

morgen filmpjes + terror pix.

Ik trok 3 runs zonder gas, 3 met, en daarna speelde ik nog wat met het gas. Een raar geluid ineens uit m'n blok, en toen viel ie uit. Dit was wel na alle bank runs, gewoon tijdens het nadraaien zeg maar. Daarna viel ie uit. Thuis het spul los getrokken, en helaas. De ow-zo-heilige :p 2Fast heeft het ook begeven. Stuk uit de wand, een stuk hemd van de zuiger weg, krukas aan gort, en een dikke groef in m'n carter :W

Alleen het kopje is nog heel :D :W

Nu maar snel sealen etc. *D

FOTOS!!! :D

Was een super dag voor mij, weer geluk gehad om in top6 te komen.
Hele dag liep me scooter niet lekker, 1ste run 7,7 gelijk. Ben sproeiermaat 5 kleiner gegaan en resulteerde op 2de run 7,2 dus ging de goede kant op. in de omloop had ik 7,0 gereden, vond al meteen super ;)
Tegen Dennis gereden, weet niet welke tijd. Tegen rene staal gereden, hij had 2x false start gemaakt en daarom startte die aardig safe en daardoor won ik.
Helaas weet ik de precieze tijden niet echt,
 
Wat gebeurden er nou eigelijk met die sr? ineens halfewegen de baan glee hij over het asfalt.Ik vond dat ding alzo raar hoog staan,hij had flinke schaafwonden,maja als je alleen een vest aan hebt en een spijkerbroek dan merk je het wel.
Martin ze blokje loopt zeer mooi wat ik zag,het zal toch wel de kehin wezen:p
Heb me wel vermaakt om effe heat te kijken:p
 
zijn stuur, en voorwiel dus, gingen steeds erger zwabberen en ik volgens mij remde hij niet echt, en toen viel die, heftige schaafplekken op de kappen ook, erg balen voor hem
 
Back
Top