Brommersprint Genemuiden zat. 28 augustus

STH_Helmig#21 said:
Hey Robbert, en andere mensen die dit aangaat. Ik moest even namens de 2 jongens van de STH neo's het volgende posten(letterlijk geciteerd):

hierbij willen wij ten eerste onze excuses aanbieden. maar het ging gwoon om het feit dat die andere jongen maar 1 a 2 ker wou rijden...en wij het daarom onzin vonden dat hij dan 30 euro zou moeten betalen. Maargoed..dat je ons nu niet meer toe wilt laten tot volgende ST.net meetings vind ik een beetje overdreven, want diegene heeft namelijk maar 2 keer gesprint, en voor de rest heeft er maar telkens 1 iemand op de neos gereden...en als je er op staat dan betalen wij die 30 euro alsnog, want het laatste wat wij willen dat is trammelant met jullie. Wat we wel even uit de wereld willen helpen is de fabel dat we van kleding zouden wisselen. We deden alleen dezelfde helm op omdat we er maar 1 bij ons hadden. Maar nogmaals onze excuses.

Groeten STH crew
Al had diegene maar 1x gereden, dan nog betaal je. Tenminste zo denk ik erover.
Erg netjes dat de jongens hun excuus aanbieden, als ze 30 euro overmaken naar st.net zal iedereen ze de hemel inprijzen als nette jongens en word dit vast allemaal snel vergeten!
 
Enrico@Sprinter said:
DAt is volgens mij ook dat klote mannetje van Lelystad met zijn dragster toendertijd.. Verhalen moet je maar nalezen ;) Magoed hij zal zijn leven wel verbeterd hebben or ;)

Uhh NEE, en dan nog iedereen heeft welis ze uitspattingen.
Niet leuk als het dan steeds en steeds weer vermeld wordt.
 
hahaha...masterlijk commentaar marco:) Van zulke verslaggevers moet je het hebben:D Maar op de mindere start tegen van Schie na zeer strak gepresteerd..
 
9.jpg

Ik zie de voor mij bekende buxy staan :W
Liep het ding nog een beetje en heeft iemand tijden van hem?
 
Mol said:
9.jpg

Ik zie de voor mij bekende buxy staan :W
Liep het ding nog een beetje en heeft iemand tijden van hem?
Dacht uit me hoofd 17.2 pk
CF=1.00 ongecorigeerd:)
Leuke score voor een buxy :#
mzl bjorn

//edit//
weet geen tijden verder van um
 
Back
Top