Brommersprint Genemuiden zaterdag 28 augustus 2010

De puchsprinter van mijn sprintmaatje gaf daar 8.6 PK
en op de Fred motoren bank 13 +
mijn slider gaf 14 PK bij hun, op de fredmotoren bank 19.4 en op de bank van Lennart (TTscooters) 19.2
ook stond op mijn grafiek dat ik een topspeed had van 56.3 km/h????


beetje vreemd toch?

ik heb het idee dat die gasten een beetje zitten te spelen met de weerstand, want ze zitten ook altijd heel stiekem achter hun laptopje te spelen tijdens het banken. waardoor hun eigen getunede scooters hoog uitkomen en niet getunede scoots door hun laag uitkomen, maar ik kan het ook verkeerd hebben.
 
Helemaal correct :)

Zodra de bank weet dat er een ScooterPower getunde scooter opstaat geeft hij minimaal 5 pk meer.
Als hij ergens anders getuned is zoals bij FMT is het duidelijk lager !
 
Ja en dat bedoel ik maar,
hoe zielig ben je dan???

ze hebben niet voor niks zo'n groot beeldscherm bij de bank staan, want dan kunnen ze zelf lekker kloten met de instellingen van de hard en software.


zullen aardig wat snelle jongens bij komen dit jaar ivm de voorvork
 
Kan het ook zijn dat ze 8.6KW bedoelen--> +/-11.5pk(geloofwaardig, want een puch is altijd verrassend) 14KW-->18.8pk 56,3mijl/uur--> +-90km/uur
 
Ja en dat bedoel ik maar,
hoe zielig ben je dan???

ze hebben niet voor niks zo'n groot beeldscherm bij de bank staan, want dan kunnen ze zelf lekker kloten met de instellingen van de hard en software.


zullen aardig wat snelle jongens bij komen dit jaar ivm de voorvork

Dat van mij was helemaal sarcastisch bedoelt als je het nog niet snapte...

Je kan niet 'zomaar' even kloten met de bank ;)

Post anders je grafiek even ? Want volgend mij bedoel jij met de 56.3km, daar waar hij het topvermogen afgeeft, en dus niet maximale snelheid.
 
ohja, die inschrijving heb ik ook nog niet op de post gedaan. Weet eigenlijk neit eens of ik wel ga, misschien dat ik mijn sprinter wel verkoop.
 
In het regelement staat:

6. De rijders zijn verplicht tijdens de race een lange broek en jas/jack te dragen, beide voorzien van protectie. (Vanaf volgend jaar is het dragen van officiële motorkleding verplicht.)Tevens zijn handschoenen en een goedgekeurde helm verplicht. Let op, hierop wordt toegezien tijdens de technische keuring; neem dus ook de kleding en helm mee ter keuring.

Nu heb ik een goedgekeurde helm, goede handschoenen, protectorjas, veiligheidsschoenen eventueel, maar dit jaar moet er dan ook een broek bij. Wat wordt daar precies mee bedoeld? Ik was eigenlijk niet van plan een lederen motorbroek aan te schaffen namelijk. Is er een andere manier van protectie mogelijk?
 
Last edited:
Volgens mij zag ik Fouad op Hengelo ook rijden met protectors onder zijn broek aan.
Nu weet ik niet of dat bij Genemuiden ook toegestaan word.
 
Back
Top