Brommersprint Genemuiden > Zaterdag 29 augustus

ah ok tnx:D wie is dat precies en heb je er een nickname van scooterforum van ofzo?:D op youtube zijn 2 hd filmpjes van genemuiden voor zover ik weet:D

Je moet mario even een pm sturen.
Is een maatje van mario en aad die alle klasses op film heeft,als je hem lief aankijkt mag jemiss nog een dvd hebben ook:)
 
dat is wel waar dat ie goed hard ging :p
Ik ben 10e geworde oid al had ik een goede reactie tijd had ik netaan in de omloop gezeten :)
 
dat is wel waar dat ie goed hard ging :p
Ik ben 10e geworde oid al had ik een goede reactie tijd had ik netaan in de omloop gezeten :)


ik gad sochtend wat dingen op gevoel verandert wat ik eerder nooit deed en zonder reactie kon ik ook 6,8rijden:L

en van die overdreven hoge topsnelheiden had ik ook, iedereen zat op 116 max wat ik zo zag kom ik aan met 121:p

ik doe er verder niets an ga gewoon lekker zo knallen op neimegen kijken wat hij dan doet

spreek je daar wel ff
 
Ja dat werkte idd super bij Maarten.

:D 8P


wieltjes 30 cm van de grond, dan komt het goud Joooh !

houd je bek jongeeehhh :+

inderdaad, als het goed uitpakt kan je rechtopzittend starten voor meer druk op de achterband en dan gelijk over je stuur buigen om minder wind te vangen:)

Dat recht zitten is dus heel onverstandig op een scooter70 machine :p dan word je gewoon met beide wielen in de lucht getild.
 
Back
Top