Brommersprint Genemuiden >> Zat. 30 augustus 2008

erg vette sprint weer :D met mn beta eindelijk onder de 8 gereden.. 7,8 met bestuurder van tegen de 90 kilo, niet zo raar d8 ik.. ook met mn puch weer leuk mee gedaan 7,7 sec helaas in omloop 1 uitgeschakeld door slechte start van mn neefje..

scooter en puch beiden nog op de bank gehad..
Scooter gaf 21,5pk met een erg mooie grafiek
en mn puch gaf 20,9pk waar ik erg blij mee ben :#:#
 
Hier 2 terror pix :W

Cilinder:
[ir]http://www.cmd.tech.nhl.nl/users/vries439/cilinder.jpg[/ir]

Zuiger:
[ir]http://www.cmd.tech.nhl.nl/users/vries439/zuiger.jpg[/ir]

Mooi wurk durk :W
 
Het was met een kar 4 uur rijden, maar zeker de moeite waard. Het weer kon ook niet beter. Al met al een mooi dagje!

Gr,
Tom

Het was voor de organisatie ook weer een top dag. Wij hebben allemaal super genoten en hopelijk jullie ook!

De tijden staan al online (opmaak wordt nog veranderd) op www.brommersprint-genemuiden.nl
Foto's kun je alvast bekijken op www.genemuidenactueel.nl en www.breman.net en www.zwartewaterkrant.nl

Greetz en dank voor jullie sportieve aanwezigheid!
 
Ik wil mijn complimenten geven voor de organisatie! Waanzinig goed geregeld alles! 3 uur was de 2de heat al gereden! Super! De website is ook netjes tegenwoordig. En dat de tijden al online staan is natuurlijk helemaal top!

Helaas wou mijn machine niet mee werken wat resulteerde in een lullige 7,8 sec naar 115 hm/h 2de heat heeft hij het niet eens afgemaakt....

Maar ik verheug me nu al weer op volgend jaar!

@ DJ. :X Maar wel een PR :*
 
Jaja, voor de 4e keer op rij 1e plaats! :winner: M'n schatje met zijn Honda MB in de SuperSpecial klasse.
Met alle dank aan Fokko natuurlijk...you did it again!
EAT THEIR DUST GENEMUIDEN!!
Volgend jaar ben ik erbij als ze het voor de 5e keer flikken.

X Marieke

 
Ik wil mijn complimenten geven voor de organisatie! Waanzinig goed geregeld alles! 3 uur was de 2de heat al gereden! Super! De website is ook netjes tegenwoordig. En dat de tijden al online staan is natuurlijk helemaal top!

Helaas wou mijn machine niet mee werken wat resulteerde in een lullige 7,8 sec naar 115 hm/h 2de heat heeft hij het niet eens afgemaakt....

Maar ik verheug me nu al weer op volgend jaar!

@ DJ. :X Maar wel een PR :*

Dat valt nog best mee! Heb je mijn eerste run gezien :( 8.9Sec wegens een doodvaller.
 
Omloop:
Reactie tijd: 0,311
Gem.snelheid: 74,1
Eindsnelheid: 123,17
Tijd: 7,287 (Zonder Reactie: 6,976)

Jammer van de slechte reactie anders hadden we meschien verder gekomen. Maar ja het is de eerste keer :)
 
er zat meer, maar omdat ik genoodzaakt was lichtere rollen te monteren (i.v.m met een te vroeg aangrijpende koppeling, die geen stelmogelijkheden meer had) kwam er meer niet uit. Volgend jaar als het goed is ook SBO rijden. Deze winter hard werken voor 2 goedlopende sprinters.

Gr,
Tom
 
Zo,hier even mijn verslag.

Ben hier dus wezen sprinten met me nieuwe frame,omdat we met het oude frame al 2 keer zijn gevallen. Met testen was dus al gebleken dat dit nieuwe frame al stabiel was,wat mario met een maatje van hem in elkaar hebben gelast.

Me neefje zou eigenlijk gaan rijden,maar kon opeens niet meer,dus heeft rene staal voor mij gereden. Nogmaals bedankt,vond het erg leuk dat je dit wilde doen.

1ste heat een 7,1 met reactierijd van,035 ofzo.
2de heat 7,0 met 0,4 reactie.

Dus rene en ik vonden gewoon dat het onder de 7 moest.

Toen moesten we in de kwartfinale tegen de tweecilinder,kwamen we niet lekker weg,maar hebben we op het eind de tweecilinder nog ingehaald.
Tijd van 7,0 en reactie van 0,3 oid.

Toen door naar de finales,moesten we tegen sander,Hierbij maakte rene een goeie start en reed ie een 6,7 met een snelheid van 127,54 km/h.

Hier was ik dus echt superblij mee,want zo hard is er nog nie gereden met me blokje,sander reed natuurlijk weer een 6,3:p
Dus moesten we voor de 3de en 4de plek,hierbij 2 valse starts en moest ie dus op safe spelen,Waarbij we dus net hadden verloren en een 6,9 reden.

Alhoewel ben ik zeer tevreden over de prestaties en ben ik blij dat het frame stabiel bleef en we dus niet zijn gevallen.
Was een hele leuke dag,sfeer was goed en was leuk om weer wat mensen van het forum te hebben gesproken.

Nu op naar nog snellere tijden:p
 
ff verhaal van mijn kant, ten eerst super meeting alles goed georganiseerd :)

Doel was om onder de 8 te komen en om door te gaan naar omloop.

nja 1ste heat 8,1 met 0,34 reactie wheely start alles erop en eraan wat maar slecht kon gaan.

2e heat 7,559 met 0,05 reactie dit was goed voor de 3e qualificatie tijd en dus door naar de omloop en beide doelen berijkt :D

1e omloop tegen lennart zn rox, 1ste valse start en toen weg met reactie van 0,2 en een tijd van 7,8. Ook hier weer door dus.

In finales ging alles mis :p tijd van 7,9 en 8,1 gereden. Misschien ook zenuwen oid.

iig geen slechte dag voor mij met een rox op mn 2e meeting :D erg tevreden op de 4e plek dus :)
 
Omloop:
Reactie tijd: 0,311
Gem.snelheid: 74,1
Eindsnelheid: 123,17
Tijd: 7,287 (Zonder Reactie: 6,976)

Jammer van de slechte reactie anders hadden we meschien verder gekomen. Maar ja het is de eerste keer :)

Beste Tom,

Tijd is natuurlijk gewoon 7,287, reactie is daar onderdeel van (dus niet apart)

Verder nog reacties op de brommersprint Genemuiden 2008? Daar doen we het natuurlijk voor, dat begrijpen jullie wel......:)


ps: geinig filmpje >> http://www.genemuidenactueel.nl/pivot/entry.php?id=3079&w=my_weblog
 
Last edited:
Dat het goed georganiseerd was. ook was ik met een paar vrienden mee die het gewoon een keer wouden zien en niks met scooters hadden, en zich gewoon de hele dag hebben vermaakt.

Heb nu al weer zin in volgend jaar :p
 
Beste Tom,

Tijd is natuurlijk gewoon 7,287, reactie is daar onderdeel van (dus niet apart)

Verder nog reacties op de brommersprint Genemuiden 2008? Daar doen we het natuurlijk voor, dat begrijpen jullie wel......:)


ps: geinig filmpje >> http://www.genemuidenactueel.nl/pivot/entry.php?id=3079&w=my_weblog

Ja natuurlijk dat is waar. Maar wat ik maar probeer te zeggen is dat de tijd wat minder dramatisch zou zijn als de reactietijd wat beter zou geweest zijn.

Het was allemaal wat kort dag voor mij. ik heb het afstelwerk dan ook hoofdzakelijk gedaan in genemuiden. Dat was ook duidelijk zichtbaar aan de tijden, die bij elke run weer wat beter werden. Verder heb ik het erg naar mijn zin gehad. Als er gereden moest worden, dan werd dat netjes op tijd aangegeven. Tussen elke run was er voldoende tijd om wat te wijzigen aan de machine. Al met al een zeer geslaagde dag. Volgend jaar ben ik zeker weer aanwezig.

Wel hoop ik dat het regelement dan een beetje aansluit bij de SBO. Aangezien ik daar volgend seizoen graag aan mee wil doen. Wat zijn jullie plannen omtrend het regelement?

Gr,
Tom
 
Ik zou niet komen maar toen ik wakker werd toch maar besloten om te gaan kijken met Gideon.

Daar aangekomen op de zip van Manfred gesprongen en dit resulteerde uiteindelijk in een 2de plaats in de std scooterklasse!:D

mooie afsluiting van mijn hobby dacht ik zo:W

ik heb me goed vermaakt
van mij part mocht het nog ietsjes sneller doorlopen maarja dat kwam ook omdat ik eigenlijk al om 6 uur thuis wou zijn maarja als je in de finales zit dan kan je niet zomaar naar huis he:p

veel mensen weer eens gezien en gesproken na lange tijd en de hamburgers waren weer lekker
heerlijk weer erbij wat bij mij resulteerde in een verbrande kop waar ik nu nog best last van heb:p

genemuiden was weer zoals vanouds een top sprint:)
 
Niets anders dan lof wederom voor deze sprint. Ik hoop echt dat er nog eens een Genemuiden Weekend gaat komen! 1 dag kwalificeren, en de andere dag tot 12u oid.. en daarna finales! :W :p
 
Back
Top