Brommersprint Genemuiden zat. 28 augustus

aprillia sr2000 said:
nee das jagua rox meen ik, gas bleef niet hangen dacht ik zo, kwam gewoon fout weg denks...
@t marco 8P

Tja... ik kwam fout weg, en mun gas kwam niet volledig trg. Spijtig :X
Maar de beelden spreken voor zich :|

Marcel-NRG said:
Nog meer rommel :D
DSC2031.jpg
:W

Pronk said:
En jij/jullie (ik hoop dat ik de goeie aanspreek van jullie groepje, maar ik wil het toch even bekend maken op forum, ik doel iig op de STH crew)kunnen zich niet volwassen gedragen. Op Emmen met ze 2-en een entree-bandje kopen voor 30 euro, en dan na een paar sprints stiekem omwisselen! Echt serieus, te triest voor woorden, ik had dit echt nooit verwacht van mensen van het forum, die naar een beetje een besloten meeting komen, als het aan mij ligt wordt jullie deelname aan volgende sprints/meetings georganiseerd door scootertuning.net uitgesloten! Ik zal het hier ook zeker nog met Inne over hebben!

Hey Robbert, en andere mensen die dit aangaat. Ik moest even namens de 2 jongens van de STH neo's het volgende posten(letterlijk geciteerd):

hierbij willen wij ten eerste onze excuses aanbieden. maar het ging gwoon om het feit dat die andere jongen maar 1 a 2 ker wou rijden...en wij het daarom onzin vonden dat hij dan 30 euro zou moeten betalen. Maargoed..dat je ons nu niet meer toe wilt laten tot volgende ST.net meetings vind ik een beetje overdreven, want diegene heeft namelijk maar 2 keer gesprint, en voor de rest heeft er maar telkens 1 iemand op de neos gereden...en als je er op staat dan betalen wij die 30 euro alsnog, want het laatste wat wij willen dat is trammelant met jullie. Wat we wel even uit de wereld willen helpen is de fabel dat we van kleding zouden wisselen. We deden alleen dezelfde helm op omdat we er maar 1 bij ons hadden. Maar nogmaals onze excuses.

Groeten STH crew

Hij is gevallen omdat ie te ver naar voren op zijn scoot zat en daardoor geen controle meer over zijn evenwicht had..toen de scoot dus weer neerkwam na een autowheely zeg maar..had ie blijkbaar zijn stuur iets gedraaid waarna dat ding begon te stuiteren..van links naar recht en boem! :)

STH_Helmig#21 said:
VERHAAL

Groeten STH crew

hehe toch best jammer, als jullie dat niet hadden gedaan dan hadden ze het op dit moment ws over de neos gehad, die er goed uitzag en wel erg leuk liep... ipv over jullie 30 euro akkefietje...

Ik vergeef het jullie hoor ;) :P

Hier dan nog wat pics die wij gemaakt hebben

Onze kleine snelheidsduivel :P, Vet he ;)
2.JPG

3.JPG

Scooter van Zachary
4.JPG

En daar is onze dondersteen weer :P
5.JPG

Met ze allen @ partytent, ik aan het sleutelen
6.JPG

7.JPG

8.JPG

9.JPG

Vriendin van zachy, neeee ik wil niet op de foto :P:P
10.JPG

11.JPG

Weer de scootertjes
12.JPG

Hmmmm lekker eten
13.JPG

14.JPG

Ik @ start wat niet echt wou lukken maja (methew thnx voor de pic)
16.jpg

Weer bij me huis aangekomen, neos alweer uitgeladen...
15.JPG

:X lijkt wel alsof die dewd rechts op de laatse foto de rit 8erin de wagen heeft doorgebracht:)
met ze matras en ze fanta:)
share the fun;) WHEREVER:D

DAt is volgens mij ook dat klote mannetje van Lelystad met zijn dragster toendertijd.. Verhalen moet je maar nalezen ;) Magoed hij zal zijn leven wel verbeterd hebben or ;)

Back