aprillia sr2000 said:nee das jagua rox meen ik, gas bleef niet hangen dacht ik zo, kwam gewoon fout weg denks...
@t marco 8P
Marcie said:Ding is niet alleen mooi, knald ook nog aardig hard en daar kan ik van meespreken -:-
:WMarcel-NRG said:Nog meer rommel
Marcie said:Heen
Toen gebeurde die 0t0crash namelijk
dragsterlover said:poepoe stoer hoor ,en dat ie hard knald dat had ik al gemeld :L :X
Jurgen@X8R said:brandtje bedoel je? })
weet jij wat voor bak het was? ik d8 amerikaan iig
Pronk said:En jij/jullie (ik hoop dat ik de goeie aanspreek van jullie groepje, maar ik wil het toch even bekend maken op forum, ik doel iig op de STH crew)kunnen zich niet volwassen gedragen. Op Emmen met ze 2-en een entree-bandje kopen voor 30 euro, en dan na een paar sprints stiekem omwisselen! Echt serieus, te triest voor woorden, ik had dit echt nooit verwacht van mensen van het forum, die naar een beetje een besloten meeting komen, als het aan mij ligt wordt jullie deelname aan volgende sprints/meetings georganiseerd door scootertuning.net uitgesloten! Ik zal het hier ook zeker nog met Inne over hebben!
DME3 said:Ben benieuwd hoe die kerel dit geflikt heeft?
Gas blijven hangen?
STH_Helmig#21 said:VERHAAL
Groeten STH crew
Die wil ik wel zien. Ook die tegen van Schie?Marcel-NRG said:ik heb ook nog wat filmpjes..
bijna alle sprints van XSH/Cozmo 8) en Dj 1x
cozmo said:Die wil ik wel zien. Ook die tegen van Schie?