Marcel
флоп т мг е))
Jurgen@X8R said:Uiteraard kent niemand mij op marcel-nrg na dan :|
:*
Jurgen@X8R said:Uiteraard kent niemand mij op marcel-nrg na dan :|
Sp-Tuner said:Doet me denken aan een jongen uit marrum die ook beweerd dat die alles zelf doet :L genaamd Twistednrg ?
Tinne said:Het is en & en Robbert....
En profi dragracer ziet er toch ook netjes uit?
Maar inmiddels is bekend dat hij niet af is...
Ik vind het alleen jammer dat de scooter niet meer klopt, doordat het blok nu lager ligt...de scooter loopt naar achter af zeg maar...
De radiateur positie is btw wel erg goed, alhoewel ik het bij een Jog standaard nog vetter vind zitten...
heren van de Stalker, houden we de voorpoot achterveer? En een cnc velgje hier en daar? leuk schijfremmetje voor? Jullie zitten op het forum, project page aanmaken misschien een leuk idee?
Tinne..
SPEED STALKER said:Als je nog suggesties heb voor wat mooiers als achter veer en niet meteen over een stang beginnen want dat wil ik niet en op gewicht let ik ook niet erg het gaat mij meer om pk`s dan maken een paar kilotjes meer of minder mij niet uit.
cnc velgen staan ook nog op me lijsje maar ik moet nog een andere voorvork hebben met een kleiner wiel loop me scoot ook niet meer naar achter af als iemand nog weet wat voor voorvork met klein wiel er in een stalker past???
en ik was ook met een project page begonnen maar ik snap niet hoe ik de foto`s erop krijg
Razma said:dit is ook nog niet alles !
Jurgen@X8R said:kom er nu pas achter dat ik 2x tegen pronk gesprint heb :L
@ Pronk dat mocht je ook wel ff zeggen dat jij dat was!
Uiteraard kent niemand mij op marcel-nrg na dan :|