Brommersprint Genemuiden zaterdag 28 augustus 2010

waarom dan ook een niet veerende vork in de std scooter klasse
kevin en ik wouden ook graag rijden en nog een maat van ons maarja wij gaan niet de kut zooi kompleet weer aanpassen
kevin werd vorig jaar 1e trouwens onder de naam van frank van houterd
en ik had me als eerste gecwalificeerd in de andere klasse ik zie het volgend jaar wel weer anders hopen dat het dan niet hoeft

ik vind persoonlijk dat er meer gevaar zit in een veerende vork
veerend is het veel minder stabiel rijden vooral bij de start (op een straake baan)

groetjes arthur kroes
 
Is er nog een plaats in de std scooterklasse en xtreeemklasse? Zijn nog nie heel veel inschrijvingen zo te zien?
 
32 deelnemers bij de X-treme,... word zwaar. Wij zijn er iig bij.
@anne, ik denk dat ze een broek met beschermdende delen bedoelen, ongeacht wat. als alles maar beschermd is, opzich een logische toevoeging aan het regelement gezien de snelheden.
 
32 deelnemers bij de X-treme,... word zwaar. Wij zijn er iig bij.
@anne, ik denk dat ze een broek met beschermdende delen bedoelen, ongeacht wat. als alles maar beschermd is, opzich een logische toevoeging aan het regelement gezien de snelheden.

Je weet pas of het zwaar wordt als je weet wie het zijn :p van mij heb je weinig last denk ik zo zwaar als ik totaal ben ;( maar ik doe mee omdat ik erg benieuwd ben naar de tijd die het ding rijd. Motorbroek geregeld gelukkig :) Nu alleen nog goed weer, maar de verwachtingen brengen niet veel goeds. Wat als het van tijd tot tijd regent? Komt er dan weer een zeil over de baan?
 
Ik zie het ook nergens staan, dus het hoeft niet. Het is wel veilig natuurlijk, dus nooit verkeerd om te doen ;)
 
vorig jaar was een topdag, maar dit jaar ben ik er niet bij. Mij te ver rijden en ook grote kans op regen enzo. Ik hoor het wel van T-engines hoe en wat.
 
erg jammer. paar weken wezen zwoegen om dat ding klaar te krijgen voor niks. maar een verstandige keuze van de organisatie. het moet natuurlijk wel veilig blijven.
 
Brommersprint Genemuiden AFGELAST!!

Dames/Heren,

Namens het bestuur van de Brommersprint Genemuiden wil ik hier melden dat de brommersprint in genemuiden is afgelast. Dit is alles wegens de enorme weersomstandigheden(REGEN). Hierdoor is het terrein(weilanden etc) onbegaanbaar.
Nader INFO volgt op de website www.brommersprint-genemuiden.nl

Mvg,

Brommersprint-Genemuiden
 
Nader INFO volgt op de website

maar dat zal hier dan ook wel terecht komen

eergisteren net gebankt...:O speciaal voor de laaste keer rijden dan stop ik er helemaal mee en gaat die in onderdelen weg:)
 
Er komt geen nieuwe datum dit jaar heb ik begrepen.
En aan de organisatie in Genemuiden: toch bedankt voor alle moeite!
 
Back
Top