eric-master
Well-Known Member
Ja heb ik gedaan maar kan het niet echt vinden. Zou je niet gewoon antwoord kunnen geven?
Ja heb ik gedaan maar kan het niet echt vinden. Zou je niet gewoon antwoord kunnen geven?
ja dat mag maar er is al iemand zo vriendelijk geweest zie ikJa heb ik gedaan maar kan het niet echt vinden. Zou je niet gewoon antwoord kunnen geven?
Hallo heren,
Ik begrijp dat de voorvering in de x-treme scooter klasse een aardig punt begint te worden.
Ik lees dat er veel x-treme sprinters zijn zonder voorvering.
Ik ga eens even overleggen met de rest van de crew wat we daar aan kunnen doen.
We hebben het reglement uniform gemaak met Damwoude en Jubbega om het wat makkelijker te maken voor de deelnemers.
Even een vraagje?:
Wat is de reden dat jullie zonder voorvering rijden?
Grt SBG
Je kunt gewichtsvoordeel creeëren. Daarnaast kun je ook een sterkere en degelijker constructie maken. Als je voorvering wilt behouden, ben je al gauw verplicht om een bestaande voorvork heel erg te moeten aanpassen, wat al gauw een beetje een "beun"constructie wordt en vaak zwaar uitvalt qua gewicht.
Je kunt gewichtsvoordeel creeëren. Daarnaast kun je ook een sterkere en degelijker constructie maken. Als je voorvering wilt behouden, ben je al gauw verplicht om een bestaande voorvork heel erg te moeten aanpassen, wat al gauw een beetje een "beun"constructie wordt en vaak zwaar uitvalt qua gewicht.
Hallo heren,
Ik begrijp dat de voorvering in de x-treme scooter klasse een aardig punt begint te worden.
Ik lees dat er veel x-treme sprinters zijn zonder voorvering.
Ik ga eens even overleggen met de rest van de crew wat we daar aan kunnen doen.
We hebben het reglement uniform gemaak met Damwoude en Jubbega om het wat makkelijker te maken voor de deelnemers.
Even een vraagje?:
Wat is de reden dat jullie zonder voorvering rijden?
Grt SBG
Hallo heren,
Ik laat begin volgende week even wat van mij horen.
Grt SBG