Brommersprint Genemuiden >> Zat. 30 augustus 2008

With Compliments

Kan er weinig over zeggen, was zoals gewoonlijk in Genemuiden van het begin tot het eind perfect.Complimenten aan de organisatie en eigenlijk aan iedereen die deze sprint nog steeds tot de beste laat behoren.

Thanks !!
 
Heeft iemand foto's van mij ?


of is er ergens een grote lijst waar je alle foto's kunt op vinden8P


Mvg.

Het was voor de organisatie ook weer een top dag. Wij hebben allemaal super genoten en hopelijk jullie ook!

De tijden staan al online (opmaak wordt nog veranderd) op www.brommersprint-genemuiden.nl
Foto's kun je alvast bekijken op www.genemuidenactueel.nl en www.breman.net en www.zwartewaterkrant.nl

Greetz en dank voor jullie sportieve aanwezigheid!

Stond 1 pagina terug8P
 
Verder nog reacties op de brommersprint Genemuiden 2008? Daar doen we het natuurlijk voor, dat begrijpen jullie wel......:)

Perfect geregeld en natuurlijk een ideale baan. :winner:
Eindelijk eens een sprint die op een fatsoenlijke tijd begint en eindigd. Natuurlijk zijn er altijd wel kleine dingetjes die sneller/beter kunnen, maar als alle wedstrijden zo werden georganiseerd als die van afgelopen zaterdag is het al perfect.

Zelf met de 2-cilinder wat minder succes, waar op de testbank het topvermogen bereikt wordt gaat op de baan de gang er uit, terwijl de datalogger aangeeft dat het motortoerental gewoon goed is. (slip)
Daardoor helaas 'maar' een 7 rond kunnen rijden terwijl de testbank aangeeft dat een lage 6 sec. goed mogelijk is.

Omdat ik nu al 3 jaar aan het tobben ben om het vermogen over te kunnen brengen en de lol er een beetje af gaat heb ik besloten de 2-cilinder met pensioen te sturen of te laten verhuizen naar een nieuwe eigenaar.

Of er wat nieuws gebouwd wordt hangt een beetje af van het reglement voor komend seizoen. Wanneer het reglement voor de extreme scooterklasse gelijk getrokken wordt met de SBO Superspecial, duits en het italiaanse reglement wordt er een nieuwe gebouwd. (wanneer er dus een 90cc vrije klasse komt)

Ik wil erg graag weer eens een echt spectakulaire sprinter bouwen, maar op de beperkingen van een scootercartertje ben ik eerlijk gezegd een beetje uitgekeken.:X

Maar goed, over reglementen gaan andere mensen en die ga ik binnenkort wel benaderen. Als je iets serieus wilt bouwen moeten de reglementen voor komend seizoen nu al bijna bekend zijn omdat het anders bijna niet te doen is qua tijd.:rolleyes:
 
Perfect geregeld en natuurlijk een ideale baan. :winner:
Eindelijk eens een sprint die op een fatsoenlijke tijd begint en eindigd. Natuurlijk zijn er altijd wel kleine dingetjes die sneller/beter kunnen, maar als alle wedstrijden zo werden georganiseerd als die van afgelopen zaterdag is het al perfect.

Zelf met de 2-cilinder wat minder succes, waar op de testbank het topvermogen bereikt wordt gaat op de baan de gang er uit, terwijl de datalogger aangeeft dat het motortoerental gewoon goed is. (slip)
Daardoor helaas 'maar' een 7 rond kunnen rijden terwijl de testbank aangeeft dat een lage 6 sec. goed mogelijk is.

Omdat ik nu al 3 jaar aan het tobben ben om het vermogen over te kunnen brengen en de lol er een beetje af gaat heb ik besloten de 2-cilinder met pensioen te sturen of te laten verhuizen naar een nieuwe eigenaar.

Of er wat nieuws gebouwd wordt hangt een beetje af van het reglement voor komend seizoen. Wanneer het reglement voor de extreme scooterklasse gelijk getrokken wordt met de SBO Superspecial, duits en het italiaanse reglement wordt er een nieuwe gebouwd. (wanneer er dus een 90cc vrije klasse komt)

Ik wil erg graag weer eens een echt spectakulaire sprinter bouwen, maar op de beperkingen van een scootercartertje ben ik eerlijk gezegd een beetje uitgekeken.:X

Maar goed, over reglementen gaan andere mensen en die ga ik binnenkort wel benaderen. Als je iets serieus wilt bouwen moeten de reglementen voor komend seizoen nu al bijna bekend zijn omdat het anders bijna niet te doen is qua tijd.:rolleyes:
ga je toch ook SBO rijden? probleem opgelost lijkt mij.
 
zeer mooie meeting

aleen toch jammer dat je altijd bij 80 cc in zit omdat sommigen gewoon op 25+ pk zitten

toch een mooie dag en 1 heat kunne rijden helaas

respect voor de crew

mzzls
 
helaas niet iedereen heeft een bak geld over voor SBO johan;)

gelukkig zijn er voldoende:)

Vergeet niet dat er ook heel veel tijd in gaat zitten :) Dat is iig voor mij nog het grootste probleem.

Het zou wel leuk zijn om 1 of 2 SBO sprints mee te doen met een daginschrijving maar helaas is dat meestal niet mogelijk.

Ciao :)
 

aad, dat ding moet je nooit verkopen joh daar krijg je spijt van... Het werk en tijd dat er in zit vang je er toch nooit meer voor. Beter zet je dat ding op stal, en als je je verveel maak je er een bigbang blokkie van... Zou leuk zijn als je weer wat nieuws gaat bouwen..
 
Back
Top