Ik vond het zaterdag een mooie dag, en genemuiden was een relaxte sprintmeeting.
We kwamen geloof ik rond 10 voor 12 aan, met de vrachtwagen, alles snel uitgeladen en naar de keuring gegaan.. Ik had me al ingeschreven, en robbert ten en zachary nogniet, mijne werdt goedgekeurd;
Wat me opviel was dat ze niet op de gasschuif lette of die wel goed terug ging, gelukkig werkt mijne naar behoren, maar ik zou niet durven te sprinten met een ding waar het gas blijft hangen..
Na de keuring wezen kijken bij het banken, paul ging op de bank met de dragster, jammergenoeg liep het niet op het perfecte toerental en stond die te arm... 12pk als hoogste score dacht ik, eerst maar een afstellen dat ding...
Daarna heb ik maar besloten om de neos op de bank te gooien, scooter was goed warm en redelijk fel, hij viel soms iets terug onderin de toeren, maar daar maakte ik me niet druk om, 1ste run 17.4 pk en 18.0 pk wat me erg tegenviel... Ik kwam bij ons partytentje erachter dat ik last had van valse lucht... jammer maargoed, later nog geprobeert te fixxen en 18.1 gescoord.
Robbert had met ze speedfight 13.4 en Zachy met rox had 14.4 dacht ik, Ten had 11.4 met slippende snaar, en brakke carb afstelling.
Sprinten ging me niet goed af, liep te slapen @ starten, en had een dikke dip onderin, slechte tijden van 8.6 en 9.0...
Ik heb nog wat forummers gemeet, en vond het iig een zwaar relaxte dag... het is wel leuk om te lezen dat mensen vinden dat je een vette scoot hebt
Volgend jaar genemuiden zal ik er zijn !