Brommersprint Genemuiden zat. 28 augustus

STH_Helmig#21 said:
En Nederlands KAN jij niet;)

En jij/jullie (ik hoop dat ik de goeie aanspreek van jullie groepje, maar ik wil het toch even bekend maken op forum, ik doel iig op de STH crew)kunnen zich niet volwassen gedragen. Op Emmen met ze 2-en een entree-bandje kopen voor 30 euro, en dan na een paar sprints stiekem omwisselen! Echt serieus, te triest voor woorden, ik had dit echt nooit verwacht van mensen van het forum, die naar een beetje een besloten meeting komen, als het aan mij ligt wordt jullie deelname aan volgende sprints/meetings georganiseerd door scootertuning.net uitgesloten! Ik zal het hier ook zeker nog met Inne over hebben!

Ik hoorde het verhaal van Fred, ze hadden compleet gewisseld van kleren e.d. zelfde helm op. Fred zou Fred niet zijn als hij zag dat die jongen opeens andere schoenen aanhad :D:D:D:D:D :W
Ik zou wel een foto van deze 2 gasten willen zien, want heb eerlijk gezegd geen idee wie het zijn. En dan gewoon die foto een paar weken op de portal zetten met een leuk stukje tekst erbij!

ik heb wel 2 personen van de sth crew in me lijst, ik weet dat die helmig hierboven het niet was maar de andere ene Martijn was er wel hij reed op zijn rox jaguar die @ genemuiden was gevallen en hun met hun frame race neos ik denk dat jullie deze 2 mensen bedoelen, ik vind het ook erg triest.

Boeliebeta said:
ik heb wel 2 personen van de sth crew in me lijst, ik weet dat die helmig hierboven het niet was maar de andere ene Martijn was er wel hij reed op zijn rox jaguar die @ genemuiden was gevallen en hun met hun frame race neos ik denk dat jullie deze 2 mensen bedoelen, ik vind het ook erg triest.

Ik weet dus niet exact welke 2 personen het waren, maar ik zou het wel graag willen weten, want ik kan er echt boos om worden zegmaar...

Pronk said:
Tinne hou je muil, niet alles draait om styling, pfff :)
Dit ding is gemaakt om snel te zijn, niet voor de show, en snel was hij zeker!

Het is en & en Robbert....
En profi dragracer ziet er toch ook netjes uit?
Maar inmiddels is bekend dat hij niet af is...
Ik vind het alleen jammer dat de scooter niet meer klopt, doordat het blok nu lager ligt...de scooter loopt naar achter af zeg maar...
De radiateur positie is btw wel erg goed, alhoewel ik het bij een Jog standaard nog vetter vind zitten...

heren van de Stalker, houden we de voorpoot achterveer? En een cnc velgje hier en daar? leuk schijfremmetje voor? Jullie zitten op het forum, project page aanmaken misschien een leuk idee?

Tinne..

De enige projectpage van SpeedStalker die er is, heb jij terecht geclosed...
Mijn oog wil helaas ook wat, vandaar mijn commentaar...

Tinne..

Exup@NRG said:
Wasda die met donkerekrulharen
Die was ook wel te doen lmfd 8P

ja die jah. :p

en grossie als je maar dik betaald, geintje skat ;)

was echt een leuke dag man genemuiden ,manta en ik krijgen er weer
helemaal zien in (met beunwerk.)

kom er nu pas achter dat ik 2x tegen pronk gesprint heb :L

@ Pronk dat mocht je ook wel ff zeggen dat jij dat was!

Uiteraard kent niemand mij op marcel-nrg na dan :|

Ik vond het zaterdag een mooie dag, en genemuiden was een relaxte sprintmeeting.

We kwamen geloof ik rond 10 voor 12 aan, met de vrachtwagen, alles snel uitgeladen en naar de keuring gegaan.. Ik had me al ingeschreven, en robbert ten en zachary nogniet, mijne werdt goedgekeurd;

Wat me opviel was dat ze niet op de gasschuif lette of die wel goed terug ging, gelukkig werkt mijne naar behoren, maar ik zou niet durven te sprinten met een ding waar het gas blijft hangen..

Na de keuring wezen kijken bij het banken, paul ging op de bank met de dragster, jammergenoeg liep het niet op het perfecte toerental en stond die te arm... 12pk als hoogste score dacht ik, eerst maar een afstellen dat ding... :)

Daarna heb ik maar besloten om de neos op de bank te gooien, scooter was goed warm en redelijk fel, hij viel soms iets terug onderin de toeren, maar daar maakte ik me niet druk om, 1ste run 17.4 pk en 18.0 pk wat me erg tegenviel... Ik kwam bij ons partytentje erachter dat ik last had van valse lucht... jammer maargoed, later nog geprobeert te fixxen en 18.1 gescoord.

Robbert had met ze speedfight 13.4 en Zachy met rox had 14.4 dacht ik, Ten had 11.4 met slippende snaar, en brakke carb afstelling.

Sprinten ging me niet goed af, liep te slapen @ starten, en had een dikke dip onderin, slechte tijden van 8.6 en 9.0...

Ik heb nog wat forummers gemeet, en vond het iig een zwaar relaxte dag... het is wel leuk om te lezen dat mensen vinden dat je een vette scoot hebt :)

Volgend jaar genemuiden zal ik er zijn !

Jurgen@X8R said:
Uiteraard kent niemand mij op marcel-nrg na dan :|

Trouwens:P
We reden op de heenweg achter je ( sim en ik) met een gele bus stond vlasman op:)
julie reden ook aardig door:D
En ook wij zagen het ongeluk gebeuren, gelukkig strompelde de inzittende eruit anders was die goed de lul, 0t0 ontplofte twee tellen later.....

Back