DE DEnnis
''Pang''
Er zijn natuurlijk ook zat andere redenen waarom mensen niet kunnen komen. Sprinter kan ook niet lekker lopen of stuk zijn natuurlijk.
Heb je ook wel gelijk in.
Pfff Vrouwen en hun gelijk:z
Er zijn natuurlijk ook zat andere redenen waarom mensen niet kunnen komen. Sprinter kan ook niet lekker lopen of stuk zijn natuurlijk.
Heb je ook wel gelijk in.
Pfff Vrouwen en hun gelijk:z
Erg jammer dat veel zich aanmelden en dan op het laatst weer afmelden:Z. Komt gewoon omdat de inschrijving vooraf gratis is. Sommige denken schrijf me gewoon in kost me toch niks.
Zou dit volgend jaar anders aanpakken als ik de organisatie was,maarja dat ben ik niet.
Ik heb er iniedergeval zin in en ik hoop de rest die komen ook:W
Dat is idd waar we mee bezig zijn, maar vinden het nog een te groot administratief geneuzel. We willen dit op de website verwerken met een Ideal module, zeker iets voor volgend jaar.
Er zijn idd redenen waardoor je op het laatst toch niet kunt, maar ik vind het toch wel vreemd dat mensen dan gewoon niet op komen dagen. Wij zijn met een heel groot team op de bezig en hebben geen zin om dan op de dag zelf erachter komen dat er 40 rijders gewoon domweg niet op komen dagen.
Op de dag kun je het nog proberen (TOT 10.00uur) maar ik kan je niets beloven.
Mail je afmeldingen even naar brommersprint-genemuiden@hotmail.com
Weet iemand een adres dat ik in me tomtom kan invoeren??
bvd:*
Keuring deelnemers: 8.30uur tot 10.00uur
Races: 11.00uur tot 17.00uur
Stuntshow: 13.00uur en 16.00uur (schatting)
Demo Bertus Folkertsma: 14.30uur
Toegang: 3,-euro (t/m 12 jaar gratis)
Staat op de website, als je moeite had gedaan stond op 1e pagina.
Heeft er iemand nog een V-snaar en een killswitsch in de aanbieding. Ik kom er net achter dat ik die niet meer liggende heb. Mocht iemand dit nog liggende hebben dan zou ik het graag kopen op genemuiden.
Gr,
Tom