Brommersprint Genemuiden zat. 28 augustus

Jusseb: Alles wat zaterdag nog is binnengekomen is verwerkt.

Jurgen: Als je zelf al had gebeld, wordt je niet teruggebeld, maar ben je gewoon ingeschreven.

Greetz Barney

Ik ben ook ingescheven, en ik heb ook vervoer naar Genemuiden toe, alleen heb ik geen vervoer van genemuiden naar Emmen, en van Emmen terug naar zoetermeer, das wel ff kut :|

En dan op rotterdam centraal geript worden:X
Ik zal ff voor je vragen pronk, ik heb miss hetzelfde probleem....
En heb miss een oplossing:)

prima prijs, en denk dat er zat mensen zijn die wel een run willen maken... misschien ook wel mensen die niet eens mee doen aan het sprinten maar mensen van buitenaf die gewoon ff een run willen maken :)

ik maak ook wel ff een run denk ik :)

misschien idee, 1 voor 10 euro.. 2 voor 15 euro.

ik wil ook wel een run maken, mits ik daar deze week geen tijd voro heb en het ding goed loopt.
ik heb ook nog niet ingeschreven, dus als ik niet meer kan sprinten ga ik zoiezo banken :)

Ik ga zeker banken, MAAR ik heb dus geen zin om daar te komen en dat er dan ineens weer geen bank is! Goed idee marco, lijkt mij ook het beste 8)

Ik ga cker banken:D, en kameraad van mij ook ... dus zet er maar weer 2 bij de lijst op!! En 2x voor 15euro is een schappelijk prijs, die ze ook in grou hadden willen hanteren :)!

er is geen lijst voor het banken hoor zover ik las :rolleys: maja ;)
ik ga ook banken dan voor 10 euro :)
morgen eerst ff wa spullen halen en ding weer in mekaar zetten en zorgen dat het goed loopt :) nog 1 weekje de tijd voor ;)

damn hele week regen zegt piet paulusma :(
vrijdag iets minder regen, hopen dat zaterdag droog wordt dan :D
maja hopen dat het doordeweeks ook ff droog is, moet kunnen testen :X

Laten we idd hopen dat het weer een beetje meewerkt! Maargoed we laten de pret er niet minder om zijn!

En wat betreft de testbank hoef je je geen zorgen te maken dat hij niet komt, want alles is (schriftelijk) vastgelegd met MBV Scooters. Dus dat moet gewoon dik voor mekaar zijn.

Let's pray for sunshine!!

Back