Brommersprint Genemuiden zat. 28 augustus

sorry maar mischien dat ik er overheen heb gelezen maar wat zijn de kosten van het sprinten(heb et topic al een paar keer nagekeken maar niets gevonde)
niet dat et wat uit maakt kwa kosten maar kan ik er iig effe rekening mee houden:)

zipfreak said:
Net gebeld om in te schrijven maar is niet meer mogelijk. Ze zeggen maar dat op de dag zelf moet komen maar daar gok ik denk ik niet op. Dus als iemand niet gaat en zijn plaats wil ruilen pm me maar

Ik heb het nog gezegd OP TIJD DOEN {!

En is het voor jou moeilijk om net ff iets verder te kijken i.p.v direct vragen te stellen..? Waarom moet altijd alles 14x gezegd worden als het er gewoon instaat een paginaatje terug? Dat wekt af en toe irritaties op ja..

Boeliebeta said:
Ik Zeg Toch Dat Ik Eroverheen Heb Gelezen Sjezus Waar Maak Je Je Druk Om

Ontoppic

En Enrico zegt toch gewoon dat het op de vorige pagina staat, geeft je ook nog het antwoord, en vraagt of je voortaan beter kan lezen, en daar heeft hij groot gelijk in. En als je hierop wil reageren, of op Enrico, kan je de PM gebruiken.

woei ik ben er ook, zal vast wel gezellig worden.
ik heb hanekuif :X zwart longsleve shirt aan met daaroverheen het enige echte oranje grou crew shirt :)

zie je iemand met deze beschrijving zag dan ff gedag :)

Nog even voor de duidelijkheid:

- Kosten inschrijving 12,5 euro (dat is voornamelijk voor de verzekering) en dat is voor 1 coureur en 1 monteur. (alleen monteur mag dus mee naar de start!!)

- Test run op de tesbank kost 10,-euro inclusief uitdraai (kaartjes kun je kopen bij de ingang)

- Toegang voor overige bezoekers is 2,-euro (t/m 12 jaar gratis)

Als er verder nog vragen zijn horen we het graag!

Groet Klaas-Jan

Back