Brommersprint Genemuiden zat. 28 augustus

ik hbe er zin in :) ik ben te herkennen aan een zip met geschuurde voorkap half in de grondlak zeg maar, en een twins achterkap :P
ik ben er :) dadelijk ff afstellen nog ed, en morgenmiddag alles inpakken :)
see you there hehe

thanx ..
tot zaterdag..
@brommersprint: wij hebben nog het een en ander aan nieuw aerox spul en een btje van neos kunnen we gwoon standje opzetten?
of mag dat niet?

funk-master said:
woei ik ben er ook, zal vast wel gezellig worden.
ik heb hanekuif :X zwart longsleve shirt aan met daaroverheen het enige echte oranje grou crew shirt :)

zie je iemand met deze beschrijving zag dan ff gedag :)

W00t dat shirt zal ik dan ook maar ff uit de kast trekken :p

- Kosten inschrijving 12,5 euro (dat is voornamelijk voor de verzekering) en dat is voor 1 coureur en 1 monteur. (alleen monteur mag dus mee naar de start!!)

en wat als je al wa verzekerd bent op straat zegt

Idd, je rijd in princiepe op een "circuit" ook al is het maar 1 stukje asfalt wat rechtuit loopt :p
Oftewel je rijd niet op straat en bent ook niet verzekerd volgens de regels die op straat gelden. Daar komt ook nog bij dat je opgevoerd bent, oftewel zwaar de lul!

ok das mooi dat je et zegt :p ik d8 namelijk inschrijven van 9 - 11

dat scheelt weer 2 uurtjes uitslapen ;)

btw ik kan me wel herinneren dat er eerder in dit topic werd vermeld dat je 9 u aanwezig moest zijn voor keuring :X

0000000004.gif

Wel lekker weertje :) Dit is de verwachting voor zaterdag Btw ! :D

geen regen, halve dag zon :) en zondag wordt nog beter :D

misschien beetje offtopic, maar zou er iemand een paar mikuni sproeiertjes mee kunnen nemen ? 240-270 ofzo. zou ik wel heeeeel lievvvv vinden :*

Last edited:
ok ben benieuwd, mijne net nieuw sproeirtje ingedaan: van 180 naar 190
ook nieuw koppelings huis erin gedaan en nieuwe rollen
alleen op top valt ie zeg maar deels weg,
anthony zei dat het vlotter mischien ineens leeg was en dat ie dan dus uitvalt mischien heb ik iets verbogen per ongeluk :X maja morgen dus even kijken :) als dat verholpen is, kunnen we inpakken :)
maja carb probleem moe te verhelpen zijn :)

Last edited:
Back