Evo Tuned RS said:In ieder geval buiten de meeting gereden :| :L
Ultimate Area said:eej :L , wat dan als het iemand was die het te gevaarlijk vond om bij de meeting ff warm te rijden en erbuiten ff rustig wil warm rijden en wordt aangehouden :X
Ultimate Area said:eej :L , wat dan als het iemand was die het te gevaarlijk vond om bij de meeting ff warm te rijden en erbuiten ff rustig wil warm rijden en wordt aangehouden :X
TTM GeFoX said:De meeting was wel gezellig, maar de organisatie was niet echt alles...Ze waren zelfs de 'dranghekken' vergeten...Een lintje spannen helpt niet echt.
Ultimate Area said:als zo wilde gek nou extra dat lintje door scheurd en daar lijp gaat lopen rijden en jij wil ff rustig warm rijden er geen lintje ziet en oom agant er net aan komt :X
mooi genaaid dus terwijl je alleen ff rustig warm rijdt :7
JasperdB said:joh er moet dus nog een riedel foto's online worden gezet of niet ? *D
TTM GeFoX said:Nee, die komt er niet in voor.Volgens mij moest ik ong rond die tijd de batterijen verwisselen. :$
thierrymetzip said:aan zijn toontje te horen
leek di ekerel me mateloos geiriteerd door de krassen op zen bumper
een van di ejognes sprak me dan aan der over maar ik wou maar eve duidelek maken dat ik het niet gedaan had :!