even een verhaaltje langs deze kant dan ook
Ik heb het echt heel erg naar m'n zin gehad...
We waren er best vroeg, na Slome en de HJ-crew en hebben nog ff zitten chillen en genieten van het goede weer voor we met het opstellen begonnen.
Gelukkig zaten de meeste spullen nog in de bus van Lexmond, dus dat was makkelijk
De hele dag ook geen druppel regen tot we weer alles aan het inpakken waren ! Ondanks de minder goede voorspellingen prachtig dus !
Hartelijk dank aan de mensen die een agenda gekocht hebben, het was erg leuk om zoveel positieve reacties te horen en goede voornemens om hem ook 12 maanden te gaan gebruiken
Ook heel erg bedankt aan de mensen die shirtjes kochten of stickers of wat ook... !!!
Ik heb helaas verder van de meeting weinig gezien omdat ik amper bij de tent weg kon, buiten het uitstapje achterop de Twins Runner 180 richting de McDonalds.
Wat de rest van de dag betreft... uiteraard bedankt aan Ralf voor de foto's (die komen eraan), Kenny voor de hulp bij het startsysteem en alle anderen die ook hebben geholpen bij de opbouw/afbraak van de tent, startsysteem en de brug (slome, Erwin, Paul enzo enzo). Zonder hulp krijg ik het nooit voor elkaar, dus echt thx..
Maar ook alle mensen die even een leuk praatje zijn komen maken :*
@ ZwolleCrew: ik was jullie surprise niet vergeten
@ DeBeer en ErwinB: jullie was ik ook niet vergeten
@ Patrick absoluut bedankt voor de Twins service !!
Verder zijn er idd dingen die naar volgende maal beter kunnen als de dranghekken, betere afsluiting van het terrein, toiletten, misschien vuilniszakken en/of containers (misschien gemeente?) en nog allemaal kleine dingen.
Maar ik geloof dat erg veel mensen het naar hun zin hebben gehad en we gaan gewoon rond de tafel zitten voor de volgende keer toch !
Kortom, thnx @ organisatie die hun best hebben gedaan en voor veel mensen een superdag hebben gefixed...