Ralf said:Jaa, was vet, bijna met je poot wat omstanders aan de kant geschopt, daar zat ik op te wachten, hopende dat ze ooit het nut van dat lint zouden gaan inzien +pippi+
Ralf said:Nee, had startknopje vast helaas...
Komen wel lading leuke foto's aan, alleen moeten we even op Inne wachten...
cozmo said:Speciaal een foto voor Beer en Twins:
Ant: He Beer zou je me nog 1 keer willen vertellen hoe ik op de Twins manier moet starten? Dat ziet er altijd zo vet uit en die gasten gaan zo snel! Moet ik daarvoor zover naar voren buigen?
Beer: Ja joh, dat ziet er vet uit!
Ronnie said:- Niet meer over het fietspad laten terug rijden, want soms reden ze je echt bijna aan.
etienne said:ey hendrik, bij de volgende meeting zulle we zeker wel een keertje sprinten, nu ging echt niet want voetpakking lekte en waren wat problemen met de tempratuurmeter of met de cilinder, werd overdreven snel warm....
Laterz
JasperdB said:mooi !
die jongens die gewoon over dat smalle, druk bevolkte fietspad vol gas wheelies aan het maken waren die spoorden ECHT niet !! ik hoop dat ze vroeger of later es door boze omstanders van hun brommers worden afgekickt.
en laat staan die kneuzen die na hun sprintje gewoon op hun achterwiel terug de sprintbaan opreden !!! helemaal leip joh, de volgende sprinters kwamen alweer volgas aanknallen en zij reden daar nog gewoon op hun achterwiel de verkeerde richting op.
ik ga geen namen noemen natuurlijk, maar die genen zelf weten vast wel wie ik bedoel... laat dat voortaan uit je hoofd, dat is serieus gevaarlijk !
:| grmbl :|Ralf said:Nee, had startknopje vast helaas...
Komen wel lading leuke foto's aan, alleen moeten we even op Inne wachten...
Het blijft me verbazen hoeveel vage half georganiseerde meetings wij hebben gedaan met dat startsysteem en daarvoor, dat er nooit iets echt is foutgegaan... In duitsland vallen ze bij bosjes dood neer, hier niet eens gewonde... Enige ambu die ik ooit op een meeting heb gezien was die van iemand die zo moe was dat ie omviel, he kenny
JasperdB said:en laat staan die kneuzen die na hun sprintje gewoon op hun achterwiel terug de sprintbaan opreden !!! helemaal leip joh, de volgende sprinters kwamen alweer volgas aanknallen en zij reden daar nog gewoon op hun achterwiel de verkeerde richting op.
ik ga geen namen noemen natuurlijk, maar die genen zelf weten vast wel wie ik bedoel... laat dat voortaan uit je hoofd, dat is serieus gevaarlijk !
candyman1977 said::| grmbl :|
FA BO LO US said:Ik wheeliede ook trg ... maar lette echt wel op de aankomende sprinters (kwamen er niet eens aan op mijn moment)