Best, foto's, filmpjes en aftertalk

Die Benzine / A747 lucht is echt de perfecte DRUGS voor de zondag middag :love:

heb zelf 4,5 - 5 liter verbruikt @ warmdraaien - 7 sprintjes :z

Neo105 said:
Duidelijk :p

Heeft iemand trouwens toevallig nog een Motorkenteken gevonden??, hij is eraf gevallen bij mij!

OMG :P hij is het weer kwijt hoor :D!
was wel vet dat je er met je motor was nick :D zie je wel weer op lelystad;)!

19.3 Pk gescoord vandaag +ralf+

niet veel gesprint ofzo... 2 keer :P

2e keer klapte ik bijna op me bek na wegrijden met weely :| ding trok scheef :? :| schok me dood :P

maja het moet echt ff wat stugger allemaal.. subframe enz...

verder, achja wel gezellig wat meeten hier en daar :)

en Inne heel erg bedankt voor die stickers... die grote komt niet op de bus omdat die verkocht word :(

maar we vinden er wel een mooi plaatsje voor 8)

verder nog iedereen bedankt die me gefeliciteert heeft ;)

Last edited:
Twas vandaag weer een gezellige meeting, ik vond het wel een beetje een rotzooitje op het begin mjah boeie :P Ik kon me rox weer niet meenemen, maar hij gaat 100% zeker meej naar lelystad :) Was btw wel vaag die oma's in die mercedes op de sprintbaan :P

Damn nou pas tijd om het forum te lezen, is er al een nieuw topic aangemaakt, en al 9 pagina's gevuld :)...
Maja drukke dag voor mij geweest pffff (de rest van de pagina's lees ik morgen wel) maar er is bij het schoonmaken helemaal niks gevonden (geen shirts / helmen / kentekens, NIKS) dus als je iets kwijt bent heeft iemand anders het...

Last edited:
SpeedPunk said:
Zo dat was me weer een aardig dagje in Best dacht ik zo +ralf+
Wij waren met die grote witte bus die vrij ver 8eraan stond, vlakbij
begin sprintbaan, Speedfight reed lekker door }) , Dennis van M&D tuning nog
gevlamt -:- , niet op de bank geweest, en gesprint tegen Bart aka Slome
met ze pia speedfight waarbij ik bij de start dikke wheely trok en daarna gigantisch verloor :rolleyes: :+
Al met al lekker dagje geweest, 8)
Als iemand nog foto's van mij heeft gemaakt, laat maar horen....
(speedfight met groene 8erkap, evo uitlaat)
Niet dat ik geen wheely trok ofzo :p

Mjah, wat maakt het uit? we hebben lol gehad, dus tis goed :+

Btw Robert, Piaggio Speedfight kopen? :rolleyes:

Hier ff mijn verhaal :

Ik werd s'ochtends opgehaald door de Bodegravers en een hoofddorper :+. Ze kwamen om 10:30 bij mij aan . Scooter opgeladen , eenmaal daar aangekomen , kwamen we erachter dat we aan de verkeerde kant stonden , dus wij omgedraaid en een andere weg gaan zoeken . Vervolgens kwamen we op dezelfde weg uit en zijn we daar gaan staan . De scooter maar eens uitgeladen en een stukje gaan vlammen , met als onderliggende gedachtengang dat hij nu wel 20 pk zou hebben 8P .

Toen kreeg ik het vl13 membraan van Ronnie , waarvan ik zeker dacht dat het verschil zou gaan maken in prestaties , eenmaal het ding gemonteerd werden mijn dromen keihard verpletterd , want het ding liep nogsteeds als een oma met 2 wandelstokken .

Bij de eerste sprint moest ik tegen Dennis Melgers oid , met een vaag nrg ding . We trokken allebei precies gelijk weg , ik houd em 20 meter bij en hij schiet ineens weg , me scooter gaat 1000 toeren minder draaien en ik laat me gas los , want het voelde maar raar aan . ik ben tot het eind van de sprintbaan uitgerold ik geef gas , stotterdestotter . De rest van de dag is daar geen verandering in gekomen , dus verder alleen nogmaar gesleuteld .

Het was wel gezellig en het weer was zeker relext voor het sprinten :). Ik heb der iig een leuke dag van gemaakt voor mezelf ondanks deze mindere situatie;).

Speciaal een foto voor Beer en Twins:

Ant: He Beer zou je me nog 1 keer willen vertellen hoe ik op de Twins manier moet starten? Dat ziet er altijd zo vet uit en die gasten gaan zo snel! Moet ik daarvoor zover naar voren buigen?
Beer: Ja joh, dat ziet er vet uit!

file.cfm

zo, ook weer eens terug..

was gaaf @bank.. hopelijk was iedereen een beetje tevreden :)

meeting was ook wel leuk geweest zo tezien (zelf nog geen 2 meter van bank vandaag geweest dus weet niet hoe de rest was :rolleyes: )

Marco_v_W said:
zo, ook weer eens terug..

was gaaf @bank.. hopelijk was iedereen een beetje tevreden :)

meeting was ook wel leuk geweest zo tezien (zelf nog geen 2 meter van bank vandaag geweest dus weet niet hoe de rest was :rolleyes: )

het was vet marco :)

AdiozZz

ey hendrik, bij de volgende meeting zulle we zeker wel een keertje sprinten, nu ging echt niet want voetpakking lekte en waren wat problemen met de tempratuurmeter of met de cilinder, werd overdreven snel warm....

Laterz

JeffreyZwolle said:
19.3 Pk gescoord vandaag +ralf+
2e keer klapte ik bijna op me bek na wegrijden met weely :| ding trok scheef :? :| schok me dood :P

Jaa, was vet, bijna met je poot wat omstanders aan de kant geschopt, daar zat ik op te wachten, hopende dat ze ooit het nut van dat lint zouden gaan inzien +pippi+

Back