Best, foto's, filmpjes en aftertalk

Twin said:
@ 2fast Boer:
of nog net iets meer :p

Wel gaaf om te zien waar je tot in de late uurtjes mee bezig bent geweest.
Onze foto's komen nog als we wat meer tijd hebben, eerst de SOBW std. scooters van Arno ( #5 ) en Patrick (#94) voor a.s zaterdag race Wemeldinge.

dan weet ik het gemiddelde van die zipjes wel, twins power!!! })

Twin said:
@ 2fast Boer:
of nog net iets meer :p

Wel gaaf om te zien waar je tot in de late uurtjes mee bezig bent geweest.
Onze foto's komen nog als we wat meer tijd hebben, eerst de SOBW std. scooters van Arno ( #5 ) en Patrick (#94) voor a.s zaterdag race Wemeldinge.

Ik heb geloof ik in 3 jaar nooit een foto van jullie kant gezien? :D

X.S.T.D said:
1 keer heen en weer maar:S

Het boeit me geen reet dat je nog heen en weer rijdt, ookal zijn de sprints afgelopen, maar je hoeft echt niet te gaan liegen oid hoor, of kan je gewoon niet zo goed tellen? Ik heb je zeker 6 a 7 keer heen en weer zien rijden, en daarna liet je ook nog een wat kleiner mannetje rijden.

Dus nogmaals...no offense...maar :L

Het was een leuke meeting!
Was gegaan met Methew(Mattijs) en F12ac (Peter)
Alleen jammer dat er geen tijd metingen waren.
Foto's gemaakt door Methew:
1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

10.jpg

11.jpg

12.jpg

13.jpg

14.jpg

15.jpg

16.jpg

17.jpg

18.jpg

19.jpg

20.jpg

21.jpg

22.jpg

23.jpg

24.jpg

25.jpg

26.jpg

27.jpg

28.jpg

29.jpg

30.jpg

Ik weet niet wat ik ervan moest vinden, op het begin (half 11) was het nogal wat gaotisch. Maar tijdens de sprints zijn er bijna geen opmerkingen te vinden. Alleen wat irritante mensen die KEI hard over da fietspad reden (tussen de mensen door, waar niemand staat oke maar tusen de mensen) maargoed, het was tijdens de sprints heeel netjes dat ieder 1 van de baan bleef (was wel anders op Oisterwijk 2004).

En die kerel met da blauwe frame en da gele zonnebrilletje half op zn neus was best irri!

Die NRG gast met zn gianelli is van Den Bosch Racing die vent is zo gek als een deurklink die gaat ALLE meetings af.

Maar wel veel mensen gemeet :D Lars, Roméo, Erwin. , RonaldV, Sas, Suid, HJ-Evo rox, nog iemand die bij Arthur was (had een moeilijke naam) en nog een paar waarvan ik de naam niet verstond doordat er mensen Knetter hard voorbij reden *D

@ Antonrox jou mama kan heeellleee mooie zadels maken *D

Kerels @ frietkraam waren trouwens ook wel cool.

maar ik denk dat ik morgen wel ziek ben van die uitlaat gassen.

ooooi Tim.

*edit* en veel Wiggers trouwens :rolleyes:

Last edited:
vette fotos :)

ik vond het vandag een super daggie,

als iemand nog fotos of filmpjes van mij heeft, laat het maar via PM weten. ;)

AdiozZz

ik heb men eigen ook wel vermaakt

t was iig dicht bij huis ;):P

kvond t alleen af en toe een gaos
en die auto vaond ik HELEMAAL TE LIJP!!!!!!|(

wat deet hij daar op eens
er vloog bijna iemand op weet zo even nie wie t was maar scheelde nie veel :eek:

maar goed da was maar een kleinig heidje

Vooral dat kleine mannetje op ze fiets. Zakdoek onder ze petje als een echte stoere jongen :rolleyes:

Maar was jij diegene met het nog niet afgewerkte plamuur? :D

erg mooie foto's van de sprints gemaakt
morgen ga ik foto's poste

vond geslaagt dagie aleen rijdt zelf neit helemaal tof met me zwart gele aerox maaaja volgende meeting vast beter

Timmetje103 said:
Ik weet niet wat ik ervan moest vinden, op het begin (half 11) was het nogal wat gaotisch. Maar tijdens de sprints zijn er bijna geen opmerkingen te vinden. Alleen wat irritante mensen die KEI hard over da fietspad reden (tussen de mensen door, waar niemand staat oke maar tusen de mensen) maargoed, het was tijdens de sprints heeel netjes dat ieder 1 van de baan bleef (was wel anders op Oisterwijk 2004).

En die kerel met da blauwe frame en da gele zonnebrilletje half op zn neus was best irri!

Maar ik vind het wel nutteloze opmerkingen van dat je niet "sprint waardig" bent alleen vanaf een Athena Vlinder. Ik kon er toch wat redelijk bijhouden opzich (geen 50 meter vooruitgang ofzo) En dat voor een Stage 6 Pro (ovaal) maja.

Die NRG gast met zn gianelli is van Den Bosch Racing die vent is zo gek als een deurklink die gaat ALLE meetings af.

Maar wel veel mensen gemeet :D Lars, Roméo, Erwin. , RonaldV, Sas, Suid, HJ-Evo rox, nog iemand die bij Arthur was (had een moeilijke naam) en nog een paar waarvan ik de naam niet verstond doordat er mensen Knetter hard voorbij reden *D

@ Antonrox jou mama kan heeellleee mooie zadels maken *D

En Jeroen ik vlamde jou aars omdat jij gas los liet :P

Kerels @ frietkraam waren trouwens ook wel cool.

En ik was toch niet de langzaamste met +-12 pk (ong) :D

maar ik denk dat ik morgen wel ziek ben van die uitlaat gassen.

ooooi Tim.

*edit* en veel Wiggers trouwens :rolleyes:

was dat toevallig ik ik stond heel even bij arthur, mja als jij dat was ik verstond jouw naam ook niet :-P
ik was btw Tristan stond met me ac neos

Rick Coppens said:
ik heb men eigen ook wel vermaakt

t was iig dicht bij huis ;):P

er vloog bijna iemand op weet zo even nie wie t was maar scheelde nie veel :eek:

X-treme ark was dat. Hij had ECHT geluk, ookal snap ik niet hoe het ooit heeft kunnen gebeuren :? mja gebeurd is gebeurd en er zijn geen gewonden gevallen.

Heel de dag eigenlijk niet ofwel?

Neos Evo said:
was dat toevallig ik ik stond heel even bij arthur, mja als jij dat was ik verstond jouw naam ook niet :-P
ik was btw Tristan stond met me ac neos

Ja dat was jij ;)
Jij bent COOL 8) @ mini-bike van Arthur!

RobinL said:
Vooral dat kleine mannetje op ze fiets. Zakdoek onder ze petje als een echte stoere jongen :rolleyes:

Maar was jij diegene met het nog niet afgewerkte plamuur? :D

Jup dat was ik (geel met wit gescuurde kappen, en een bult plamuur :P)

Rick Coppens said:

Dat was d8 ik iemand van HJ .. die pa werd helemaal lijp +pippi+ (begrijpelijk)

dragsterlover said:
20.000 euri :p aan scoots :)

@ 2F4R Boer 10 juli in nijmegen als alles door gaat :+

ik denk wel meer als 20.000 als je kijkt naar de scooters het zijn er 8 en er is heelwat aan vertimert..ik dnek dat the good the bad en the ugly al aardig richting dat bedraag gaan:P waneer is er weer zon groeps foto? dan zorg ik dat de mijne het ook doet en een GOEDE kappe set heb:D

Back