Tom.#86
TKT!
X.S.T.D said:iemand nogh filmpjes van mijn scoot? of fotos?
Was jij die harry die na afloop van de sprints hele tijd aan het heen en weer sjezen was? :L
X.S.T.D said:iemand nogh filmpjes van mijn scoot? of fotos?
C4rN said:Was jij die harry die na afloop van de sprints hele tijd aan het heen en weer sjezen was? :L
Twin said:@ 2fast Boer:
of nog net iets meer
Wel gaaf om te zien waar je tot in de late uurtjes mee bezig bent geweest.
Onze foto's komen nog als we wat meer tijd hebben, eerst de SOBW std. scooters van Arno ( #5 ) en Patrick (#94) voor a.s zaterdag race Wemeldinge.
Twin said:@ 2fast Boer:
of nog net iets meer
Wel gaaf om te zien waar je tot in de late uurtjes mee bezig bent geweest.
Onze foto's komen nog als we wat meer tijd hebben, eerst de SOBW std. scooters van Arno ( #5 ) en Patrick (#94) voor a.s zaterdag race Wemeldinge.
X.S.T.D said:1 keer heen en weer maar:S
2F4R Boer said:ben je wel op de testbank geweest? :+
Timmetje103 said:Ik weet niet wat ik ervan moest vinden, op het begin (half 11) was het nogal wat gaotisch. Maar tijdens de sprints zijn er bijna geen opmerkingen te vinden. Alleen wat irritante mensen die KEI hard over da fietspad reden (tussen de mensen door, waar niemand staat oke maar tusen de mensen) maargoed, het was tijdens de sprints heeel netjes dat ieder 1 van de baan bleef (was wel anders op Oisterwijk 2004).
En die kerel met da blauwe frame en da gele zonnebrilletje half op zn neus was best irri!
Maar ik vind het wel nutteloze opmerkingen van dat je niet "sprint waardig" bent alleen vanaf een Athena Vlinder. Ik kon er toch wat redelijk bijhouden opzich (geen 50 meter vooruitgang ofzo) En dat voor een Stage 6 Pro (ovaal) maja.
Die NRG gast met zn gianelli is van Den Bosch Racing die vent is zo gek als een deurklink die gaat ALLE meetings af.
Maar wel veel mensen gemeet Lars, Roméo, Erwin. , RonaldV, Sas, Suid, HJ-Evo rox, nog iemand die bij Arthur was (had een moeilijke naam) en nog een paar waarvan ik de naam niet verstond doordat er mensen Knetter hard voorbij reden *D
@ Antonrox jou mama kan heeellleee mooie zadels maken *D
En Jeroen ik vlamde jou aars omdat jij gas los liet
Kerels @ frietkraam waren trouwens ook wel cool.
En ik was toch niet de langzaamste met +-12 pk (ong)
maar ik denk dat ik morgen wel ziek ben van die uitlaat gassen.
ooooi Tim.
*edit* en veel Wiggers trouwens
Rick Coppens said:ik heb men eigen ook wel vermaakt
t was iig dicht bij huis
kvond t alleen af en toe een gaos
en die auto vaond ik HELEMAAL TE LIJP!!!!!!|(
wat deet hij daar op eens
er vloog bijna iemand op weet zo even nie wie t was maar scheelde nie veel
maar goed da was maar een kleinig heidje
Neos Evo said:was dat toevallig ik ik stond heel even bij arthur, mja als jij dat was ik verstond jouw naam ook niet
ik was btw Tristan stond met me ac neos
RobinL said:Vooral dat kleine mannetje op ze fiets. Zakdoek onder ze petje als een echte stoere jongen
Maar was jij diegene met het nog niet afgewerkte plamuur?
Rick Coppens said:kvond t alleen af en toe een gaos
en die auto vaond ik HELEMAAL TE LIJP!!!!!!|(
wat deet hij daar op eens
er vloog bijna iemand op weet zo even nie wie t was maar scheelde nie veel
maar goed da was maar een kleinig heidje
dragsterlover said:20.000 euri aan scoots
@ 2F4R Boer 10 juli in nijmegen als alles door gaat :+