Best, foto's, filmpjes en aftertalk

Hier ook dan ff wat van mijn kant:

Toen we 's morgens aan kwamen was het redelijk fris en zelf's een beetje bui achtig mja toch maar de tent op gezet en de scoots van de aanhanger af. Verder veel lui gemeat weer en lekker staan praten met oa: Mart, Lars, Jeroen etc.. en owee jeroen als ik gereedschap mis nou :p. Er zijn helaas maar 2 foto's of zo gemaakt omdat iedereen zn camera was vergeten :X :X 8P. Kortom het was chill 8)

Timmetje103 said:
X-treme ark was dat. Hij had ECHT geluk, ookal snap ik niet hoe het ooit heeft kunnen gebeuren :? mja gebeurd is gebeurd en er zijn geen gewonden gevallen.

Heel de dag eigenlijk niet ofwel?

Ja dat was jij ;)
Jij bent COOL 8) @ mini-bike van Arthur!

Jup dat was ik (geel met wit gescuurde kappen, en een bult plamuur :P)

dat was tristan dus niet !! tristan reed niet op mijn mini bike !! het was gideon, maatje van me ;)

JasperdB said:
mooi !

die jongens die gewoon over dat smalle, druk bevolkte fietspad vol gas wheelies aan het maken waren die spoorden ECHT niet !! ik hoop dat ze vroeger of later es door boze omstanders van hun brommers worden afgekickt.

en laat staan die kneuzen die na hun sprintje gewoon op hun achterwiel terug de sprintbaan opreden !!! :eek: helemaal leip joh, de volgende sprinters kwamen alweer volgas aanknallen en zij reden daar nog gewoon op hun achterwiel de verkeerde richting op.

ik ga geen namen noemen natuurlijk, maar die genen zelf weten vast wel wie ik bedoel... laat dat voortaan uit je hoofd, dat is serieus gevaarlijk !

gelukkig keken ouwe oma's in een ouwe kk mercedes ook lekker uit als ik met x-treem ark dude ( naam ff kwijt ) over de sprintbaan knallen 8P

Hier mijn verslagje

7 uur opgestaan scootertjes ingeladen en gegeten moesten om half 9 bij koopmans zijn om de storm en zip van sander op te halen. Ook kwam daar nog een iritant mannetje langs jasperdb heet ie volgens mij wij met 5 scooters in de bus en 2 kneusjes met een caddy met ook 2 scoots naar best.
daar aan gekomen om halfkwart over 10 half 11 gelijk scoots uitgeladen en ff lekker knalle want er was tenslotte nog bijna niemand

later werd het egt een tering bende met wheelie dudes etc etc. toen heb ik even gewacht tot alles wat georganiseerder werd en normaal kon sprinten

verder veel gesprint 20 x ofso en aardig wat gewonnen maar ook aardig wat verloren ( ook van een 1000cc motor :O

Toen gingen we ff een mc scoren was tering druk en we hadde een gluurder aan de overkant die zat de hele tijd naar ons te kijken een chickie .

toen gingen we nog ff "aftermeeten" met de 5th vrachtauto en nog wat andere kerels
duurder egter maar 3 min want daar kwam een motor muis aan gereden toen hebben we snel wat scoots ingeladen die hadden gereden en toen werd er op de bus geklopt :D ff snel een runner naar binnen geknald die een agent te gemoed ree en ff in de bus blijven staan want iedereen moes zijn naam op geven. toen trok oom agent ineens de bus open :d maja gelukkig goed afgelopen

kortom leuke dag gehad met in het begin een beetje gaos en een verdwalde oma :d

even een verhaaltje langs deze kant dan ook :)

Ik heb het echt heel erg naar m'n zin gehad...
We waren er best vroeg, na Slome en de HJ-crew en hebben nog ff zitten chillen en genieten van het goede weer voor we met het opstellen begonnen.
Gelukkig zaten de meeste spullen nog in de bus van Lexmond, dus dat was makkelijk :)

De hele dag ook geen druppel regen tot we weer alles aan het inpakken waren ! Ondanks de minder goede voorspellingen prachtig dus !

Hartelijk dank aan de mensen die een agenda gekocht hebben, het was erg leuk om zoveel positieve reacties te horen en goede voornemens om hem ook 12 maanden te gaan gebruiken ;)
Ook heel erg bedankt aan de mensen die shirtjes kochten of stickers of wat ook... !!!

Ik heb helaas verder van de meeting weinig gezien omdat ik amper bij de tent weg kon, buiten het uitstapje achterop de Twins Runner 180 richting de McDonalds.

Wat de rest van de dag betreft... uiteraard bedankt aan Ralf voor de foto's (die komen eraan), Kenny voor de hulp bij het startsysteem en alle anderen die ook hebben geholpen bij de opbouw/afbraak van de tent, startsysteem en de brug (slome, Erwin, Paul enzo enzo). Zonder hulp krijg ik het nooit voor elkaar, dus echt thx..
Maar ook alle mensen die even een leuk praatje zijn komen maken :*

@ ZwolleCrew: ik was jullie surprise niet vergeten
@ DeBeer en ErwinB: jullie was ik ook niet vergeten ;)
@ Patrick absoluut bedankt voor de Twins service !!

Verder zijn er idd dingen die naar volgende maal beter kunnen als de dranghekken, betere afsluiting van het terrein, toiletten, misschien vuilniszakken en/of containers (misschien gemeente?) en nog allemaal kleine dingen.
Maar ik geloof dat erg veel mensen het naar hun zin hebben gehad en we gaan gewoon rond de tafel zitten voor de volgende keer toch !

Kortom, thnx @ organisatie die hun best hebben gedaan en voor veel mensen een superdag hebben gefixed...

black_white said:
gelukkig keken ouwe oma's in een ouwe kk mercedes ook lekker uit als ik met x-treem ark dude ( naam ff kwijt ) over de sprintbaan knallen 8P

ja dat was idd wel het toppunt van de dag :#
ongelooflijk... wie heeft ze uberhaupt de sprintbaan op laten rijden dan ? iemand had dat lint voor ze omhoog gehouden zei bas tegen me.

serieus kk dom

iemand foto van :D
mwah in begin was het te druk daar,
konden terrein niet op dus dan maar buiten terrein
maar die ene weg onder die brug door konden ze er toch ook bijtrekken voor mensen LEGAAL te laten parkeren en daar al mogen starten ed (werdt ook genknalt maja ;))

heeft serieus iemand het lint omhoog gehouden :X :L

maja, ik wilde stickers kopen @ st.net stand, maar er was geen wisselgeld :(
da was wel jammer.
Verder weer top de service van st.net
vooral inne en kenny bedankt voor de inzet :)
de rest v/d de organisatie e.d. ook natuurlijk ^^

o ja meeting was wel ok, maar volgend jaar willen ze zeker weer zoiets (zei die wout ook maja)
komt denk ik allemaal wel goed ;) alleen wat meer ruimte nodig
en tsjah, mijn ''pitspoes'' heb ik maar een middagje vrij gegeven daar aangezien mijn hok toch in de aanhanger bleef:P

Razma said:
Hartelijk dank aan de mensen die een agenda gekocht hebben, het was erg leuk om zoveel positieve reacties te horen en goede voornemens om hem ook 12 maanden te gaan gebruiken ;)
Ook heel erg bedankt aan de mensen die shirtjes kochten of stickers of wat ook... !!!

Hihi ik had ook zo'n agende gekocht..ik was diegene die het zo vroeg: zou ik alsjeblieft zo agenda mogen (A)..haha

Maar hij ziet er zeer netjes uit ! en ik ga hem ook zeker gebruiken.

Bart.T@zipsp said:
ey lars eikel :*
jou ook nog gezien aangeken maar je herkende me niet meer ofzow :X
vorig jaar emmen gemeet mwah :P

Ja zeg dan wat aarz, weet je hoeveel mensne ik heb gemeet, onthoud echt niet vasn iedereen hoe de eruit zagen :P

patie34 said:
ja man
zaten dikke stukken aluminium bramen in ik maak van de week wel ff fotows en zet ze op me topic
greetz

Vond dit echt een naaistreek, diegene die dit gedaan heeft is echt een debiel gewoon.

Back