Bart.T@zipsp
Twins Tuned
en ook geen wcs ofwel ofheb ik die gemist :X
Timmetje103 said:X-treme ark was dat. Hij had ECHT geluk, ookal snap ik niet hoe het ooit heeft kunnen gebeuren :? mja gebeurd is gebeurd en er zijn geen gewonden gevallen.
Heel de dag eigenlijk niet ofwel?
Ja dat was jij
Jij bent COOL 8) @ mini-bike van Arthur!
Jup dat was ik (geel met wit gescuurde kappen, en een bult plamuur )
JasperdB said:mooi !
die jongens die gewoon over dat smalle, druk bevolkte fietspad vol gas wheelies aan het maken waren die spoorden ECHT niet !! ik hoop dat ze vroeger of later es door boze omstanders van hun brommers worden afgekickt.
en laat staan die kneuzen die na hun sprintje gewoon op hun achterwiel terug de sprintbaan opreden !!! helemaal leip joh, de volgende sprinters kwamen alweer volgas aanknallen en zij reden daar nog gewoon op hun achterwiel de verkeerde richting op.
ik ga geen namen noemen natuurlijk, maar die genen zelf weten vast wel wie ik bedoel... laat dat voortaan uit je hoofd, dat is serieus gevaarlijk !
black_white said:gelukkig keken ouwe oma's in een ouwe kk mercedes ook lekker uit als ik met x-treem ark dude ( naam ff kwijt ) over de sprintbaan knallen 8P
Razma said:Hartelijk dank aan de mensen die een agenda gekocht hebben, het was erg leuk om zoveel positieve reacties te horen en goede voornemens om hem ook 12 maanden te gaan gebruiken
Ook heel erg bedankt aan de mensen die shirtjes kochten of stickers of wat ook... !!!
Bart.T@zipsp said:ey lars eikel :*
jou ook nog gezien aangeken maar je herkende me niet meer ofzow :X
vorig jaar emmen gemeet mwah
Bart is vet lekker, die moet je wel onthouden man :love:Lars. said:Ja zeg dan wat aarz, weet je hoeveel mensne ik heb gemeet, onthoud echt niet vasn iedereen hoe de eruit zagen
patie34 said:ja man
zaten dikke stukken aluminium bramen in ik maak van de week wel ff fotows en zet ze op me topic
greetz