Best, foto's, filmpjes en aftertalk

etienn en ik
attachment.php

Vet man:O

Denk dat je foutje hebt gemaakt.... maja was echt een super dagje gister ding van je liep goed tim, die van etienne op begin ook alleen jmmr van dat probleempje op het laatst. EPC zip had het ook goed gedaan hoogste score van de dag 22,1 PK. Volgende meeting gaan we zeker weer!

Owja en heb me nog 2 NRG velgen geownd8) van Ronnie

net WEER terug van Best want heb muh roX opgehaald @ woute bureau...
maar gelukkig compleet en aleen boete voor over de 2 kw.
dus da word rond de 150 160 euro...

ook nog ff gepraat met die oompje agent en hij zou er voor zorgen(met de organisatie) dat volgend jaar er meer duidelijk heid is over waar e wel en niet mag warmrijden sprinte. en de drukte op het fietspad van achteraan de sprintbaan en dan weer terug da fietspad. dat daar geen ''orgineele'' scoots tussendoor gaan rijden/vervelend doen.

voor het verhaal kijk pagina 3
NLaterSS

big-t said:
nog 2 pics

die streetmagic vind ik super mooi, maar had ik nog niet eerder gezien.

en dan uiteraard de EPC groeps foto,
Heeft in de scootin' gestaan als ik me niet vergis :#

jammer weer van al het politie gedoe.. tja... als je rijdt buiten het terrein kan je zo'n dingen krijgen.

Absoluut geen medelijden mee. Warmdraaien, ff naar het terrein rijden of wat ook. Allemaal eigen schuld. Ook al moet je ff 300m lopen ofzo, daar wordt je niet beroerd van.

klinkt wel heel hard maar is idd wel. snap alleen niet waarom je bent gestopt :L ik stop nooit met mn zip als ze me zien rijden dan maar dood en dubbel om een boom geklapt maargoed da ben ik dan ;)

Back