Best, foto's, filmpjes en aftertalk

ghostrider said:
terwijl een ex vriendinnetje van pronk naast ons zat ( ze was ongeveer 2 jaar maar wel heeel beidehand)

daarna hebben we nog een tjick ge0wned die duidelijk naar mij keek en niet naar pronk die naast me zat hoe graag ie dat ook wilde...

You bitch! :D

BT said:
Ownt :W thx :*

83-1118669851.jpg

Wat een kutje? Toch dennis?

:)

gelieve aub niet allemaal te pm'n voor fotos in groot formaat.
Er zijn nu al 15pms binnengekomen daarover, maar als ik iedereen moet gaan mailen etc.. helaas...

ten 1e vond ik de organisatie egt poep..
er had best wat meer van af mogen stralen..en wat meer in de hand mogen houden..
want wat er zo tussendoor gebeurd is.. kan egt niet het..
die auto :o snap ik dat die kerel van HJ boos werd.. en terecht.. je zult maar aant vlamme zijn @ de sprint en je kijkt naar voren en er komt een auto richting jou :o dan gaat je hart harder kloppen
dat vond ik egt fout :) jammer..
ook op het begin, het zag eruit als een mierennest .. en gelukkig dat er niks gebeurd is maar het had zo kunnen gebeuren.. wat een rommel was dat..
maar dat is iets om aan te werken :) zie het als opbouwende kritiek..

nou over dat rollerbank gebeuren.. dat de organisatie zegt dat ze er niet zullen staan klopt.. maarja hun kunnen de politie ook niks verbieden en je kent ze.. en dan moet je niet achteraf gaan lopen zeuren dat het hun fout is.. je weet dat je scoot te hard loopt en dat je de kans hebt om gepakt te worden.. daar of ergens anders.. :)

maar nu mijn foto's :) de filmpjes komen zo snel mogelijk :)
als ik ff kijk waar ik filmpjes kan uploaden.. ik had al wat sites zien staan :)

foto's !!

ubergeil ding van nick :)

romeo :) 2f4r boer

strakke runnert van XSH

robin met runner , sander @ area, maikel @ nrg SR

romeo en sander @ start

chroom frame van Puk

:rolleyes:

patrick met nrg van nick :)

en toen kwamen er nog een paar ff stoer doen :fuckyou:

dat was die dan :)

Back