This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Best 25 Juni 2006 Aftertalk topic


Ik moet maar weer eens happen

1. weleens van weersomstandigheden gehoord?
2. als een scooter harder op de weg knalt wil niet zeggen dat je meer vermogen op een bank hebt
 
wat mij opiel was dat er heeeel veel mensen gebankt hebben :D dus er zullen wel een aantal hoge scores zijn uitgerold :P

maja, hopelijk vanavond foto's online
 
Dennis said:
Ik moet maar weer eens happen

1. weleens van weersomstandigheden gehoord?
2. als een scooter harder op de weg knalt wil niet zeggen dat je meer vermogen op een bank hebt
mmm ja oke, maar alles samen leek t me zo vreemd, ook omdat hij aantal snellere parts had dan ervoor, en khoorde van 2 anderen dat de score bij hen ook stuk lager was dan verwacht
 
zoals dennis al zei weersomstandigheden doen heeel veel met het vermogen, het was namelijk heel warm/vochtig weer, dit is niet echt bevordelijk voor je score :X
 
Realtjuh said:
mmm ja oke, maar alles samen leek t me zo vreemd, ook omdat hij aantal snellere parts had dan ervoor, en khoorde van 2 anderen dat de score bij hen ook stuk lager was dan verwacht

als je ''snellere'' parts monteert heb je niet gelijk 3 pk erbij hé... en het lijkt me meer dan logisch dan je niet altijd constant bankt, binnen banken, en buiten op een meeting banken is een wereld van verschil!
 
hij had op meppel 16.2 pk ( op XSH bank)
en in tussen tijd, verlast subframe, wigje, rechtspruitstuk en een afgedraaide vlakke half poulie... nu op de fred motoren bank had hij 16.1
maarja zal dan wel aan t weer liggen idd
 
Luchtdruk was 1009 Mbar geloof ik, ook niet echt denderend

*edit* Mol heeft wel eens een PK gewonnen en verloren alleen door weersomstandigheden geloof ik
 
Misschien kan hij gewoon niet afstellen... :+

Ohja, Nick nog bedankt voor het lauwe flesje heineken. :* :+
 
Dennis said:
als je ''snellere'' parts monteert heb je niet gelijk 3 pk erbij hé... en het lijkt me meer dan logisch dan je niet altijd constant bankt, binnen banken, en buiten op een meeting banken is een wereld van verschil!

indeed, daar hebben wij ook ervaringen mee gemaakt soms wel een halve pk hoger op een meeting dan bij ons thuis, als het weer een btje meezit dan hea

*edit* ik zelf vind dat ongecorrigerde zowiezo onzin, beter meet iedereen gewoon SAE, dan kun je tenminste mooi verglijken

AdiozZz
 
Realtjuh said:
hij had op meppel 16.2 pk ( op XSH bank)
en in tussen tijd, verlast subframe, wigje, rechtspruitstuk en een afgedraaide vlakke half poulie... nu op de fred motoren bank had hij 16.1
maarja zal dan wel aan t weer liggen idd

ligt gewoon aan de correctie faktor en die verandert door het weer, luchtdruk, fochtigheid enz d8 ik

sorry voor dubbel <]

AdiozZz
 
BojT said:
Misschien kan hij gewoon niet afstellen... :+

Ohja, Nick nog bedankt voor het lauwe flesje heineken. :* :+

Ja als ik hem een half uurtje koud zet dan is hij niet bevroren met 20+ graden nee

Maar is goed BoeijT de volgende keer zal ik die van jou eens invriezen, moet je alsnog wachten :*
 
idd, er zijn er veel die denken 1 keer 21.2 de volgende keer ook 21.2

maar zo werkt het niet. ieder keeer kan anders zijn.
 
Tyrone said:
ligt gewoon aan de correctie faktor en die verandert door het weer, luchtdruk, fochtigheid enz d8 ik

sorry voor dubbel <]

AdiozZz

Kan ook puur door zijn afstelling komen, als hij nieuwe dingen monteert zal je afstelling nooit hetzelfde zijn, daar liggen ook vaak vele pk's niks te doen
 


volgende keer sx tentje bezoeken nick ?

krijg er spontaan zin in
 
[5th]Nick said:
Ja als ik hem een half uurtje koud zet dan is hij niet bevroren met 20+ graden nee

Maar is goed BoeijT de volgende keer zal ik die van jou eens invriezen, moet je alsnog wachten :*


als jullie dan zo'n koel vrachtwagen meenemen, moet dit wel lukken

dan kun je ook nog eens genoeg ijsjes meenemen voor iedereen
 
kwist ni dat al die dingen invloed hadden op je pk's en naja, we zien volgende keer wel met wat afstellen hoeveel pk eruit rolt