Banden en Velgen topic.

Status
Not open for further replies.
Onder een porsche vind ik ze altijd wel mooi, zeker dat model... Hoe het op een Golf staat zou ik niet weten, eens ff plaatje zoeken :p
 
net op het werk de 2007 catalogus van OZ meegenomen, wat een prachtige velgen weer:~ met name de :

botticelli
Botticelli%202.jpg

raffaello
ozrafaello.jpg

Superleggera III
[ir]http://www.mg-tuning.com/imagenes/llantas/OZ/OZ%20superleggera%20III.jpg[/ir]

:~
 
Ik ben op zoek naar een setje leuke velgen voor mijn alfa 156... Ik ben geen autofanaat dus ik zou graag info willen:) Alvast bedankt.

Op marktplaats kom ik telkens advertenties tegen waar men het heeft over schuifbouten. Daarmee kan ik voor zover ik begrijp velgen met een steekmaat 5x100 plaatsen op een naaf met steekmaat 5x98 (de alfa dus). Als het waar is dat ik met zo'n setje 'schuifbouten' iedere 5x100 velg kan plaatsen heb ik veel meer keuze in velgen.

Is dit zo of zie ik het verkeerd?
 
Ik ben op zoek naar een setje leuke velgen voor mijn alfa 156... Ik ben geen autofanaat dus ik zou graag info willen:) Alvast bedankt.

Op marktplaats kom ik telkens advertenties tegen waar men het heeft over schuifbouten. Daarmee kan ik voor zover ik begrijp velgen met een steekmaat 5x100 plaatsen op een naaf met steekmaat 5x98 (de alfa dus). Als het waar is dat ik met zo'n setje 'schuifbouten' iedere 5x100 velg kan plaatsen heb ik veel meer keuze in velgen.

Is dit zo of zie ik het verkeerd?

Je moet ook rekening houden met de ET waarde, die mag wel iets afwijken maar als het veel afwijkt geet het vaak aanlopen. Maar in principe kun je rekening houdend met de ET waarde alle 4x100 velgen op 5x98 kwijt ja. Alhoewel ik wel al gehoord heb van schuifbouten die na verloop van tijd los gaan zitten, dat wil je dus echt niet hebben heh :rolleyes:
 
Je moet ook rekening houden met de ET waarde, die mag wel iets afwijken maar als het veel afwijkt geet het vaak aanlopen. Maar in principe kun je rekening houdend met de ET waarde alle 4x100 velgen op 5x98 kwijt ja. Alhoewel ik wel al gehoord heb van schuifbouten die na verloop van tijd los gaan zitten, dat wil je dus echt niet hebben heh :rolleyes:

ET waarde is me bekend ... bedankt:)
 
Ben benieuwd naar je ervaring met die banden. Op Bart na heb ik alleen nog maar positieve reacties gehoord over deze banden. En voor die prijs is het altijd het proberen waard :p
 
vriend van me heeft een bandenbedrijf :D

waar die scootermeeting altijd was, zuidwest bandenservice.
 
Ja OZ's zijn nou eenmaal wat meer waard dan replica wielen he, zeker met goede banden erbij.
 
Ben benieuwd naar je ervaring met die banden. Op Bart na heb ik alleen nog maar positieve reacties gehoord over deze banden. En voor die prijs is het altijd het proberen waard :p

ik vind ze kut, komt uit dezelfde chineese fabriek als linglong, clear etc band is gewoon hetzelfde maar met een andere wang.
totaal geen grip in de regen (en op het droge eig ook niet)..

maar voor de prijs zijn ze natuurlijk wel aardig, mooi profiel en de wang is ook wel mooi.
 
Ja OZ's zijn nou eenmaal wat meer waard dan replica wielen he, zeker met goede banden erbij.

wat iets waard is en wat je er voor kan vangen zijn 2 verschillende zaken ;)

de meeste jhonnies die martkplaats afspeuren zullen toch wel op zoek zijn naar repl.
 
wat iets waard is en wat je er voor kan vangen zijn 2 verschillende zaken ;)

de meeste jhonnies die martkplaats afspeuren zullen toch wel op zoek zijn naar repl.

Gelukkig zijn er ook mensen die bepaalde dingen nog op waarde weten te schatten, ik zit helemaal niet te w88 op een of andere sjon die 150 euro biedt, dan hou ik ze zelf wel.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top