Banden & Velgen topic #22

Maar het is wel verschrikkelijk lelijk.

Lieuwe jij had toch een seen set van die goud kleurige bbs lemans achtige wielen.
welke type's waren dat?

Velg met fietsje erbij :)
wel vet
http://www.ebay.de/itm/BBS-RM-012-1...tu=UCC&otn=15&ps=63&clkid=6390137729048372011

Hmm tussen 5 en 13
even langere voorvork erin iets groter wiel en gaan :p
dan ben je koning.

Hap:
Nja, niet puur winterauto hoor. Meer om lekker te kunnen klussen en gewoon nog auto te kunnen rijden zonder bang te zijn om schade te rijden. Geen schade gereden ondanks de gladheid deze winter maar die plannen zijn nog niet gebeurd.
Misschien binnenkort wat dingen bestellen zoals remblokken, vaste kuipstoel, swaybar en sleepogen. Dat zijn allemaal dingen die ik voor 29 april eigenlijk nog wil hebben. En dan nog groot onderhoud plegen

Eerst groot onderhoud doen en daarna leuke spullen bestellen/monteren:p

waren dat niet BBS lemans met steek voor nissan skyline

Welke gladheid? :D

Gast....het is misschien hooguit 2 dagen glad geweest afgelopen winter :D

Dat waren BBS Le Mans :) Volgens mij speciaal voor de Japanse markt gemaakt.

Je ziet ze wel vaker onder Skyline's / Supra's etc zitten. Waren ook met 5x114,3 steek.

Had ik ze nu nog maar. Onder de S3 met 235/45 semi-slicks oid :p

Dit heeft de nieuwe eigenaar ermee gedaan:
DSC_0074-1.JPG


Imo waren ze mooier toen ze nog compleet goud waren.

Toch is het wel rete strak :W

Combobreaker met dat paars.



..
 
Advertisement - register to remove this

En die zijn redelijk schaars en duur.

@Michel: kon jij dat van te voren voorspellen? Dan moeten we jou als weerman hebben.
Meteorologen hebben wel degelijk gelijk gehad dat er deze winter temperaturen van -20 bereikt zouden worden. En dat het maar 1 dag heeft gesneeuwd zegt niks, voor hetzelfde geldt had die sneeuw die in bijvoorbeeld Oostenrijk is gevallen hier het land bedekt. Dan had je wel anders gepiept in je vrachtwagen;)
 
Gisteren was vreemd hier :p Toen ik rond half 10 vertrok vanuit huis scheen het zonnetje heerlijk, even later op de snelweg beetje regen, toen ineens dikke sneeuwbui, echt groooooote dikke vlokken en veeeul, en toen weer zon 8P
 
19" wielen gaan niet door. Had ze onder voorbehoud gekocht, wilde eerst foto's zien van elk wiel afzonderlijk. Uiteindelijk gehad, wat blijkt; een wiel giga stoeprandschade en de rest allemaal lakschadetjes.

Verkoop ze dan gvd niet als nieuw, marktplaatsvolk :L
 
In de bingo!

rs4 wielen 18'' (oude type, rechte spaken) imitatie
Steek: 5x100 (vw golf 4 etc)
Banden: Nieuw van het merk Sunew (wel een b merk)

1 velg bleek niet geheel recht te zijn na montage en zou gericht moeten worden, zijn van een vriendin van me.
 
Rij zelf (met zomerwielen) ook altijd met mn spiegel naar beneden hoor, niks mis mee. Beter dat dan mn velgen tegen een stoeprand raggen :p .. Gaat dan wel om de rechter :+
 
Back
Top