Banden & Velgen Topic #23

Iets beter foto'tje :p


Heb nog even nagevraagd bij een schade hersteller in de buurt van mijn werk of ze bij mij de zwarte "gti" streep willen maken. Ze hadden daar laatst een Golf 1 gti opnieuw gespoten en dus ook de striping weer geplakt. Ik moest het rond de €170,- verwachten.
 
Iets beter foto'tje :p


Heb nog even nagevraagd bij een schade hersteller in de buurt van mijn werk of ze bij mij de zwarte "gti" streep willen maken. Ze hadden daar laatst een Golf 1 gti opnieuw gespoten en dus ook de striping weer geplakt. Ik moest het rond de €170,- verwachten.

Incl tekenen, materiaal en plakken doe ik het ook wel voor 150,- hoor!

Deze ook tijdje terug gedaan, heb de motorkap strepen nagemaakt aangezien ze origineel niet te betalen zijn en geplakt etc. Wit alleen dan met een matzwarte bies erlangs. (dak was al gedaan toen ze hem kocht)
475952_414964308551518_1730904182_o.jpg



Over velgen/banden..

Aangezien ik nu 4 nieuwe banden nodig heb (waarschijnlijk verkeerd uitgelijnd etc) zit ik te twijfelen tussen Falken Fk452 of Dunlop sp sport maxx. De Dunlop sport maxx heb ik in 16'' onder mijn a4 gehad en was ik erg tevreden over maar in 17'' voor de ibiza zeker niet een van de ''goedkopere'' banden met 110,- p st. Aangezien ik 4 nieuwe monteer dus ook een beetje naar de prijs gekeken en kwam ik de Falken tegen waar ik ook weer erg goede reviews over lees en die met zijn ca 85,- p st toch aardig geld schelen tov de Dunlop banden.
Wil wel een normale kwaliteit band waar ik ''sportief'' mee kan rijden en ook redelijk slijtvast is (rij 20/30k p jaar). Er zijn ook banden in deze maat van 45 euro van merk henkiepenkie maar daar ga ik me sowieso niet aan wagen :p

Heb nog een paar reparaties en kan de euro's maar 1x uitgeven ;)

Heeft er iemand ervaring met de Falken FK452? (maat 205/40/17)
 
Last edited:
Gast 115 eu voor 17"? Gelijk doen gek!
Die dingen plakken als een jekko, die nieuwe vredestein's zijn ook erg goed trouwens en net wat goedkoper.
 
Back
Top