Banden & Velgen Topic #23

Glimmen de RS'jes nog?
Nog zo mooi als voorheen kunnen houden?

Ja hoor geen probleem. 1x in de week met een warm sopje en de Dasty v.d. Wibra schoonspoelen en het blijft netjes.

Ik sta nu nog op de winterbanden en ik wil ze voor ik ze eronder gooi nog even met de polijstschijf aanvallen. 1x per jaar voor ze er weer opgaan polijst ik ze even opnieuw. Gaat toch "het weer" in zitten.

Dan staan ze er weer zo bij

33.jpg
 
Ahh zie mooi, ik spuit ze meestal ook wel elke 2 weken even af. Maak maar een paar duizend kilometer per jaar dus dat scheelt ook enorm..
En van de winter eens gepoetst, dan zijn ze op z'n mooist maar na een paar keer regen is het weer minder:p
Vind de kleur van het hart ook mooi bij jou zeker icm de logo's, dat had bij mij ook niet gek gestaan denk ik!
 
En wil nog eens nog kortere achterveren & dempers.
Ben er nog niet helemaal tevreden mee, maar het beroerde is dat ik nu al amper over de klote drempels heen kom.
Voorbumper, carterpan en uitlaat mag binnenkort wel eens opgefrist worden, zelfs de draagarmen raak ik soms..
 
Ahh zie mooi, ik spuit ze meestal ook wel elke 2 weken even af. Maak maar een paar duizend kilometer per jaar dus dat scheelt ook enorm..
En van de winter eens gepoetst, dan zijn ze op z'n mooist maar na een paar keer regen is het weer minder:p
Vind de kleur van het hart ook mooi bij jou zeker icm de logo's, dat had bij mij ook niet gek gestaan denk ik!

Hmm onder wit staan ze ook niet bepaald slecht...en dan met rood logo.

MMuniFu.jpg
 
Haha bandje is eromheen geshopt denk?

Airride? Dat vind ik echt niets, geen idee hoe het allemaal werkt maar dan doe je voor de drempel je auto omhoog?
of als je stilstaat? foto's? Nee dat is niets. Zoek onderhand wel een set kortere dempers voor achter en dan kom ik een heel eind.
 
Haha daar zijn we dus mee maar Oostenrijk geweest. Was echt last minute om ze af te krijgen, zal bij interesse wel eens een verslagje doen. En ja ze zijn 3 delig en nee ze zijn nooit origineel gemaakt (dat heb ik vorige week héél vaak moeten zeggen in het Duits :p )
 
Back
Top