Banden & Velgen topic #20

Status
Not open for further replies.
Volgens mij wel

Is inderdaad die auto :p

Die velgen zijn te koop, voor 850euro..

"Hierbij bied ik mijn erg mooie ! bijna als nieuw set Brock B1 velgen aan omdat ze me achter toch te breed zijn en voor de remmen niet passen ! er zitten zeer goeie banden op +/- 2000km zo oud zijn ook de velgen !
de velgen zijn voor 8.5J 17" met banden 225/40/17achter 10J 17 " met banden 245/35/17
Ik vind het echt jammer om ze moeten te verkopen ! maar het is niet anders ...de achterband heeft aan de zijkanten iets een schaaf plek van het hard inveren van de E30 maar de banden zouden eventueel verwisseld kunnen worden met links en rechts dan ziet u er nix van''

Jammer dat het niet fatsoenlijk past achter, was wel dik geweest onder de cabrio 8)
Maar denk ook niet dat het heel lekker rijd..
 
Die 2 negerts bedoel je? 2jz :p? Die zilveren m3 van em heeft een s54 blok, stuk beter dan zon nasi goreng blok :#
 
Denk het niet. 2JZ is echt wel beter :W

En er zit maar een 1JZ in zijn Bimmer. Zelfde als die van Koen/Suffie in die lexus.
 
Haha ah ok.. Naja zoveel verstand heb k r niet van hoor, was maar n geintje:# zon 2jz zit in gtr's en supra's?
 
index.php
 
Gister een tijdelijk setje velgen er onder gelegd.. Maar of het nou wel tijdelijk gaat worden...?!

[IR]http://www.industrial-sounds.com/944/picture66.jpg[/IR]
 
Mooi voor de trackdays Bas!

Idd, dat sowieso! Kreeg al van iemand een vraag; Bas, wil je je 16" teledials voor mijn 17" boxstervelgen ruilen?..

@Rest, sowieso voor trackdays eh.. Met proxes r888!! Vandaag ook even getest; dingen moeten echt behoorlijk warm gereden worden maar dan plakken ze echt..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top