Outnumberd Well-Known Member 23 July 2011 #982 ErwinM. said: Ze worden mat zwart gespoten, met rode sticker's ( zoals ze ook orgineel verkocht worden ). Er komen falken ziex ze-912 in de maat 195 / 45 / 16 omheen. Click to expand... Tadaa /Te laat! Patrick was me voor
ErwinM. said: Ze worden mat zwart gespoten, met rode sticker's ( zoals ze ook orgineel verkocht worden ). Er komen falken ziex ze-912 in de maat 195 / 45 / 16 omheen. Click to expand... Tadaa /Te laat! Patrick was me voor
ErwinM. Trotse Tukker! 23 July 2011 #984 Bedankt voor de shops mannen. Ik ga gewoon voor zilver . De velgen mogen er best iets uit springen vind ik.
Bedankt voor de shops mannen. Ik ga gewoon voor zilver . De velgen mogen er best iets uit springen vind ik.
S.Wokkel www.tussenhaakjes.nl 23 July 2011 #986 Net wat iedereen zegt, ik dacht ook, t ziet er gewoon goed uit. Past idd mooi bij de rallye look.
Björn` Yes, mother? 23 July 2011 #987 Doe ook een 'frisse tint' zilver, want nu is 't wat te flets ofzo.
Rocco. GOLF MK5 TDI - VVT 23 July 2011 #989 Xander said: Zijn die banden nou zacht? :? Wel eerrrgg dun, maar mooi. Click to expand... Keine ahnung.. Ze zijn idd wel erg plat, maja verplicht me alleen maar om wel laag te gaan met dat hok zal alleen een drama worden met drempels :X
Xander said: Zijn die banden nou zacht? :? Wel eerrrgg dun, maar mooi. Click to expand... Keine ahnung.. Ze zijn idd wel erg plat, maja verplicht me alleen maar om wel laag te gaan met dat hok zal alleen een drama worden met drempels :X
Gijs. VTR Powuhr! 25 July 2011 #992 S.Wokkel said: Net wat iedereen zegt, ik dacht ook, t ziet er gewoon goed uit. Past idd mooi bij de rallye look. Click to expand... Rallye's zijn geleverd met wit staal eronder Ik zou die ST's dan ook wit maken! Staat tof!
S.Wokkel said: Net wat iedereen zegt, ik dacht ook, t ziet er gewoon goed uit. Past idd mooi bij de rallye look. Click to expand... Rallye's zijn geleverd met wit staal eronder Ik zou die ST's dan ook wit maken! Staat tof!
Cor_vandijk aka Der Plant! 25 July 2011 #995 Iig een goede keus om de velgen zilver te doen ! Jammer dat hij niet lager kan!
BetaMarvin Beta Ark LC DD 25 July 2011 #996 Ik zou de velgen wit doen, en de motorkap indd weer rood maken. Witte wielen geeft wel meer een rally look vind ik
Ik zou de velgen wit doen, en de motorkap indd weer rood maken. Witte wielen geeft wel meer een rally look vind ik
Dirk. Well-Known Member 26 July 2011 #997 [ame="http://vimeo.com/25895778"]Wörthersee 2011 Video by Low Familia on Vimeo[/ame]
Rocco. GOLF MK5 TDI - VVT 26 July 2011 #998 Zo, bandjes binnen best snel gegaan, vrijdag besteld .. Ze lijken alleen wel erg smal naja zie t wel en anders gaan ze de bingo in en bestel k 225
Zo, bandjes binnen best snel gegaan, vrijdag besteld .. Ze lijken alleen wel erg smal naja zie t wel en anders gaan ze de bingo in en bestel k 225
MSSH Senior SF-Eindbaas 26 July 2011 #999 Heeft iemand hier een leuk adres voor naafdoppen en velgschroeven....