Banden & Velgen topic #19

Status
Not open for further replies.
Ik moet mijn wagen juist hoger zetten aangezien ik zwaar onderstuur krijg zodra er een beetje serieuze druk op de voorwielen komt.

Misschien een keer opnieuw uitlijnen zal denk ook wel schelen :p
 
Pneus online:

Toyo Proxed T1R +/- 115 ( dot09 oid???) of 130
Vredestein Ultracs +/- 160
Falken Ze912 +/- 118
Falken FK452 +/- 125

www.autobandenmarkt.nl komt iets duurder uit dacht ik maar scheelt niet veel..

Voor welke zouden jullie gaan, of evt andere aanrader? En is dat een goeie site om te bestellen of zijn er nog andere (goedkopere:p) sites..

Ik zit zelf te denken aan die FK452`s, maar dan vooral door het profiel. In de winter zal ik gewoon op stalen velgen met winterbanden rijden.

Onder mn bmw had ik nankang, maar ben daar een beetje vanaf gestapt :+

edit: lees nu alleen weer op internet dat falken niet echt betrouwbaar is oid 8P ..
 
Voor het eerst dat ik er over lees, en ik heb best wat zoekwerk gedaan voordat ik besloot fk's te halen
 
is bekend probleem geweest met die banden.. in Dld ofzo ook wel eens wat over gelezen... ook wangen die soort van los van de rest kwamen doordat ze daar gingen scheuren.. volgens mij inmiddels wel prima opgelost allemaal.
 
Ik heb zelf de Falken ziex ZE-912 maar ben er goed over te spreken.
Ze plakken goed, slijten niet zo heel snel. En maken aardig weinig geluid.
 
Ik heb dat fk verhaal ook gelezen idd. Ik heb de fk542 er ook onder en bevalt me prima met droog weer. Nat rijd ik bijna niet.
 
Ik heb de toyo T1r, bevalt me prima. Hebben meer grip dan ik dacht in de regen en op droog is het ook dik in orde.
 
valt mij reuze mee bij deze, en de hoogte van de wang is bij mij 50. Dus dat is niet zo erg klein.
Ik dat ze best wel wat geluid maken overigens. Niet dat ik het voor het comfort doe, maar als je veel moet rijden zou een stillere band niet verkeerd zijn.
 
Denk dat k dan gwn voor die falken ga, nu nog ff een garage zoeken die ze erop kunnen zetten zonder de velgen te beschadigen :p
 
Denk dat k dan gwn voor die falken ga, nu nog ff een garage zoeken die ze erop kunnen zetten zonder de velgen te beschadigen :p

Ik ben gewoon naar profile gegaan en ben erbij blijven staan met erom leggen.

Vond dat ze erg netjes en secuur te werk gingen, maar dat verschilt maybe per locatie
 
ik weet niet hoe het bij andere profile vestigingen zit, maar hier hebben ze 2 apparaten om banden erop te leggen. 1 met rubberen rollen/wielen en 1 met zo een lip. Dat apparaat met die rollen kan je velgen eigenlijk niet beschadigen. Dus als ze die hebben zou ik vragen of ze het daar op kunnen doen;)
 
Pim, had jij ze daar besteld of gwn thuis laten bezorgen en toen naar profile gegaan? Meestal willen bedrijven ze er niet om leggen als ze niet bij hun besteld zijn toch?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top