Banden en Velgen topic.

Status
Not open for further replies.
2ev3qlf.jpg


4bzm2za.jpg


2ivb52o.jpg


2ih2ma0.jpg


*edit* hier zie je trouwens ook het vreemde verschil tussen voor- en achterkant qua potentieel verlagen... Voor moet echt een stuk verder om laag optisch... Dorpel ligt vlak...
 
Last edited:
Da's het volgende onderwerp... Komende maand eens wat gaan doen... Was een dure maand, aangezien een of andere kklijer het leuk vond om een deuk in de auto van gf te trappen, die we net hebben verkocht... Mag morgen een rekening van € 900,= lappen... Was in het dragende deel van de carrosserie getrapt, dus geen deur/motorkap/zijscherm/achterklep, nee, meneer de vandaal trapt precies ter hoogte van de tankdop :| Ow, en 2 weken geleden nog 700+ afgetikt voor distributie, en zat net dat m'n tempsensor ws. nokkie is...
 
Zoals ik je hed verteld heeft een jongen uit m'n klas nu dus inmiddels zijn Weitec schroefset en New-RS4 wielen er onder ( 8,5J-ET30-19") En achter staat hij op z'n laagst en voor heeft hij nog 1,5 cm over. Dan staat de auto dus recht.
 
@Bart

Temp sensor is niet zo moeilijk om te vervangen @ TDI. Ik heb het zelf ook gedaan @ Golf4. Je moet er alleen wel voor zorgen dat het oude afdichtrubber niet blijft zitten anders gaat het lekken :P
 
er staan dus zowel part. als handelaars op met goede prijzen, als ik laat opsturen (75) zit ik alsnog dik onder de prijs in NL, maar ik heb waarschijnlijk een dealer gevonden die mij een hele scherpe aanbieding doet, 17'' oz superturismo's GT + 205/40/17 falken banden, dit zijn toch gewoon kwaliteit banden ? voor de prijs van 900 ook netjes toch?
 
Het is gewoon een veiling, en in Duitsland beginnen de biedingen vaak vanaf 0 Euro. De verkoper is ook verplicht om de produkten te verkopen na de veiling, voor het eindbedrag. Mijn velgen, 3-delige PLS Silverstone 8+9*13 + 4 Dunlop SP Sport's met zo'n 6 a 7 mm profiel had ik voor 600 Euro. Dat is echt een lachertje voor zulke wielen.
 
nouuu die lijken optisch helemaal debiel door die zwarte binnenkant.

Ebay is gewoon goed te doen hoor, bij zulke dingen (velgen) zou ik ze alleen wel op gaan halen.
 
Ja, die zwarte spaken helpen niet echt mee, net of de spaken direct de band in gaan :X Is trouwens al eens eerder gepost, deze Golf :)
 
er staan dus zowel part. als handelaars op met goede prijzen, als ik laat opsturen (75) zit ik alsnog dik onder de prijs in NL, maar ik heb waarschijnlijk een dealer gevonden die mij een hele scherpe aanbieding doet, 17'' oz superturismo's GT + 205/40/17 falken banden, dit zijn toch gewoon kwaliteit banden ? voor de prijs van 900 ook netjes toch?
\\

Hele nette prijs, doen lijkt mij. Banden kosten bij autobandenmarkt 81 euro stuk. ..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top