Banden en Velgen topic.

Status
Not open for further replies.
Tuurlijk past dat op een 8j :p Heb ze wel eens gezien op een 7,5j en daar stonden ze echt netjes op en een beetje getrokken. Bij jou zal het dan iets meer getrokken staan, maar is nog wel goed te doen denk ik :) Je had btw ook nog een hele zooi 195/45 Pirelli`s te liggen toch ?

Vanavond BBS velgen weer terug .. zal er binnenkort wel eens pics van schieten, maar dan moet ik eerst nog de 8j exemplaren een keer goed poetsen/polijsten :) Misschien morgen wel weer foto`s van een Golf1 met wielen eronder :#
 
Tuurlijk past dat op een 8j :p Heb ze wel eens gezien op een 7,5j en daar stonden ze echt netjes op en een beetje getrokken. Bij jou zal het dan iets meer getrokken staan, maar is nog wel goed te doen denk ik :) Je had btw ook nog een hele zooi 195/45 Pirelli`s te liggen toch ?

Vanavond BBS velgen weer terug .. zal er binnenkort wel eens pics van schieten, maar dan moet ik eerst nog de 8j exemplaren een keer goed poetsen/polijsten :) Misschien morgen wel weer foto`s van een Golf1 met wielen eronder :#

Ja gare 195/45, die krijg ik voor de Manta om op te roken :p

Ik zit toch te denken om 185 voor te doen en 195 achter, omdat hij met 185 rondom mss een beetje lager komt achter ivm de bredere velg achter en hij met een 195 band iets hoger zal staan...Snapt iemand het nog? :D
 
Schijnt idd onder de goedkope banden wel een van de betere te zijn. Heb tot nu toe al meerdere mensen gesproken die er mee rijden en die zijn er allemaal positief over. Vriend van mij heeft ze ook onder zijn Polo (155/55 R14 :p). Dat rijdt ook gewoon prima en ook met nat weer zelfs wel ok.

[ir]http://members.home.nl/j.mahler/auto/classic1.JPG[/ir]

Staat wel netjes om een 6j stalen caddy velg :)
 
nankang goed :D
Collega van me heeft ze er 2 weken onder gehad, en van droevenis weer onder vandaan gehaald. Dingen maakten mega lawaai en het hobbelde gewoon letterlijk:p.

Voor 2 tientjes meer heb je goeie banden. Vredestein, Dunlop, Pirelli, Bridgestone. Goeie bandjes voor weinig geld:)
 
Geen idee welk type. Linglongs waren ook niet aan te raden btw:+. Ik rij nu zelf op Toyo's voor, en met droog wegdek bevallen ze me prima. Met nat wegdek vond ik mijn oude bandjes (vredestein sporttrack 2) een stuk meer grip hebben.
Mijn volgende bandjes worden ook dunlops sp9000. Hoor er veel goede verhalen over.
 
Die Nankangs zullen wel een ander type geweest zijn dan de NS2 dan.

Ik kies btw ook liever voor een duurdere band. Kost wel het dubbele, maar dat heb ik er wel voor over. Zometeen (5 uur) de BBS velgen ophalen .. schiet wel ff een picje van hoe de banden erop staan :p
 
Toyo's zijn wel lekker met droog weer idd, alleen had de wang wel wat stugger mogen zijn imo.
Bridgestone potenza RE720 is ook oke, wat stuggere wang ook dan de toyo's.
Rij nu aan de voorkant met Bridgestone turanza, geen aanrader iig.
 
Had bij mijn Toyo`s ook dat de band zich vreemd ging gedragen bij het betere bochtenwerk :p Ding ging vreemd schuiven en doen op rotondes. Zal wel komen omdat die wang dan vrij zacht is. Heb nu Dunlop SP9000`s eronder en ben je wel erg benieuwd hoe dat zometeen gaat rijden. Die banden hebben ook een ZR codering = stuggere wangen toch ?
 
Nankang, is dat niet een ultiem droevig merk? :p

Ja, dat is dat ultiem droevige merk... Vriend van me had ze @A3 (225/40-18 ), collega van me @E46... Beiden vonden ze het pauperbanden, maar nat weer ronduit leip... Vriend van me ging daarna met SportContact2 rijden, collega met Br Potenza RE50 of RE60... Beiden daarover zeer tevreden...

Geen idee welk type. Linglongs waren ook niet aan te raden btw:+. Ik rij nu zelf op Toyo's voor, en met droog wegdek bevallen ze me prima. Met nat wegdek vond ik mijn oude bandjes (vredestein sporttrack 2) een stuk meer grip hebben.
Mijn volgende bandjes worden ook dunlops sp9000. Hoor er veel goede verhalen over.

Had ik @A3, bevielen meer dan goed... Vanaf vanmiddag met 2x Pilot Sport + 2x SportContact2 (225/45-17) bewapend, kijken hoe dat rijdt in vergelijking met m'n winterbandjes :D
 
echt dikke wielen dit:D

Foto%3dGRXBDYFU.jpg


Foto%3d47OR46NY.jpg
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top