Banden en Velgen topic.

Status
Not open for further replies.
Heb die velgen toen (wel 18") overwogen @A3 toentertijd, maar leken me te onderhoudsgevoelig... Echt wel vet, maar de verlaging doet het gewoon... Dit lijkt trouwens wel 20" i.c.m. airride ofzo, anders doe je dit niet zomaar ff...

Vandaag zomersloffen gemonteerd... Misschien post ik morgen wel een paar pics, kunnen mensen het AFZEIKEN :p
 
Ik ga ook geen andere wielen meer kopen, vind t wel best deze. Dr moet meer vermogen onder die kap weg komen, t schiet niet meer op voor mn gevoel :p Dus maar ff sparen voor een compressor 8)
 
help es uit luitjes, ik ben bezig om velgen uit te zoeken voor me
zwarte alfa romeo 155, nou heb ik deze 2 op 't oog, wat vinden jullie?


f20.jpg


dezent_v.jpg



17''
 
help es uit luitjes, ik ben bezig om velgen uit te zoeken voor me
zwarte alfa romeo 155, nou heb ik deze 2 op 't oog, wat vinden jullie?


f20.jpg


dezent_v.jpg



17''

DOe dan maar de milli mingla, die Dezent heeft Hilbert ook en staan wel bruut 8). Maar vind die bovenste toch wat toffer. En ohjah JP, ik verwacht volgende week 2 dvd's op mn mat! :p
 
iemand die mij kan uitleggen wat die maten precies betekenen, ik weet dat ik 4x100 voor mijn golf 3 nodig heb, maar verder zegt het me helemaal geen moer:p iemand die mij verder kan helpen?
 
iemand die mij kan uitleggen wat die maten precies betekenen, ik weet dat ik 4x100 voor mijn golf 3 nodig heb, maar verder zegt het me helemaal geen moer:p iemand die mij verder kan helpen?


4x100= steek/aantal gaten in je velg is dus 4, en 100 is de afstand tussen de gaten.

ET = hoe lager hoe verder je velg naar buiten steekt, jij zult zitten tussen de ET35-40

17'' die snap je wel denk ik :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top