Banden en Velgen topic.

Status
Not open for further replies.
hehehe ik heb mn cam bij me om ff vast te leggen hoe die mannen dat doen. Maar dan moeten ze nog gestraald, gecoat, afgekit worden, en ws. voorzien van 185/45-15 :p

Duurt nog wel ff voor het af is vrees ik :)
 
Vandaag de Dunlop SP9000`s om de BBS velgen gefixt. Vooral op de 8j was het nogal taai om ze erop te krijgen, omdat die banden zo knetter stug zijn (ZR codering = stuggere wang etc geloof ik ?). Lukte op de normale manier niet om ze goed te krijgen. Heb een keer een filmpje gezien op internet dat ze dmv vlambaar spul tussen de band en velg te spuiten de band er in 1 keer op lieten ploppen. Dus maar een bus remmenreiniger gepakt en de hele boel in de fik gezet :# Vooral de 2e band schoot er in 1 keer lekker omheen :p

Zoals @ dit filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=N252RPAMPaI

Voortaan doe ik het elke keer wel zo .. veels te leuk om te doen 8P
 
Volgende keer gewoon een spanband om je band heen trekken en flink aanratelen. Werkt ook perfect:)
 
Daar heb je een punt, vandaag aan het kijken geweest voor een setje 185/45/R15.

Zijn wel erg aan de prijs....:/
 
Die remmenreineger techniek eunt :W

Lukt mij meestal nog wel, door de band op ze loopvlak gewoon retehard meerdere malen op de grond te laten stuiteren.
 
Zo, mn velgen zijn verbreed. In 50 minuten hadden de 2 oude baasjes het voor elkaar. Echt schitterend om te zien zeg. Volgens mij hebben ze het al 100.000 keer gedaan, ging PRIMA op de automatische piloot allemaal :D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top