Banden en Velgen topic.

Status
Not open for further replies.
Tog voor de Nan-kangs gegaan:p. Hoop voor je dat jou ervaringen beter zijn als wat ik eerder vertelde over de ervaringen van mijn collega.

En 450 Euro is wel redelijk, gezien de banden die er om heen liggen. Maar de wielen zijn echt geen collecters item ofzo, hebben toendertijd ook vast niet de hoofdprijs gekost:p
 
REZINA_NANKANG_NS-2_225-35R18.jpg


Vet profiel op die Nan-kangs:) Jammer dat het niet werkt, die banden glimmen van hardheid:p
 
Uhh, dat glimmen is gewoon de waslaag die de fabrikant op de banden smeert om ze zo tegen uitdroging te beschermen, dat rijd je er zo weer af. Ik had het met mn P Zero's ook zo erg. En toen ik bij bandenboer wegreed begon t te plenzen! Dan is het wel even glibberen :p
 
Momenteel zijn ze nog gemonteerd, vanaf eind volgende week mogen ze eraf dan is mijn nieuwe set wielen klaar. Je kunt dus wel alvast komen kijken, maar ze nog niet meenemen..

ze in de nacht er af stelen is geen probleem :p
 
Tog voor de Nan-kangs gegaan:p. Hoop voor je dat jou ervaringen beter zijn als wat ik eerder vertelde over de ervaringen van mijn collega.

En 450 Euro is wel redelijk, gezien de banden die er om heen liggen. Maar de wielen zijn echt geen collecters item ofzo, hebben toendertijd ook vast niet de hoofdprijs gekost:p

Dat zeg ik ook niet. Maar het is gewoon een hele nette complete set, met bijna nieuwe banden. En het is een vraagprijs.
 
ik vind ze kut, komt uit dezelfde chineese fabriek als linglong, clear etc band is gewoon hetzelfde maar met een andere wang.
totaal geen grip in de regen (en op het droge eig ook niet)..

Je hebt er zelf mee gereden ? Of vergelijk je ze nu alleen maar met die LingLong`s van je :p (had jij onder je Golf4 als ik het me nog goed herinner). Zit ook iemand @ Volksforum die er meer rijdt @ Golf4 225/40 18. Die vindt ze zelfs beter dan de Dunlop SP9000`s die hij daarvoor had.

Gisteren nog met vriend van me meegereden @ Polo met nat wegdek en ijzel/hagel zooi. Aardig aan het testen geweest in de bochten en remmen, maar was echt niet slecht. Hij rijdt dus met 155/55 R14 Nankang NS2`s.

Ik zou btw ook nooit Nankang`s kopen .. of het moet een low budget project zijn. Anders ga ik toch maar liever voor de vertrouwde merken :)
 
Ik rijd ook op Nankang NS2's (195/45 R15) Bevalt prima ja!!! Ik weet me nog wel een discussie hier op het forum te herinneren 8P
 
ik heb gereden met nangkangs op mn civic en ik vind de grip verschikkelijk slecht

clear heb ik ook gehad op civic, zelfde profiel als nankang alleen lelijke wang.

nogmaals het zijn gewoon dezelfde banden als clear, linglong

lees de testen maar

maar van de nudgetbanden zijn nagkangs wel de beste, omdat ze gewoon het mooist zijn :p
 
zometeen naar wheelcare om de naafgaten van mn steelies uit te laten draaien. Dure hobby zeg, verbreed staal :x

Zal ff hier zetten wat het ongeveer kost:

Set 15" Astra staal: 50 euro (mazzeltje gehad)
Oplassen wielen: 90 euro
Set Nankang NS-2 inc montage: 240 euro
Uitdraaien naven naar 57,1mm: 20 euro
Poedercoaten wielen: 110 euro
Wielbouten: 30 euro??
Naafkapjes: ???

:p
 
Last edited:
De tests:

http://www.tyretest.com/pkw_sommerreifen/nankang/ns_2/index.html#1200231756

Goed op droog wegdek, slecht in regen zoals al eerder gezegd hier. Zo heel slecht zijn ze niet dus.

die site kan ik niet serieus nemen, zelfs bij ling long zitten goede reacties wat gewoon onmogelijk is. of het zijn allemaal jhonnies die de tering herrie van die banden niet horen door hun w0oF3Rs, beter een test met mensen die verstand van zaken hebben.

maar nogmaals nangkang zijn de beste budget banden, ik zit ze ook te overwegen samen met SP's. ligt er ff aan wat het prijs verschil is.
pitbox in den haag heeft altijd goede aanbiedingen 19" dunlop was nog goedkoper dan 19"nangkang..
 
zometeen naar wheelcare om de naafgaten van mn steelies uit te laten draaien. Dure hobby zeg, verbreed staal :x

Zal ff hier zetten wat het ongeveer kost:

Set 15" Astra staal: 50 euro (mazzeltje gehad)
Oplassen wielen: 90 euro
Set Nankang NS-2 inc montage: 240 euro
Uitdraaien naven naar 57,1mm: 20 euro
Poedercoaten wielen: 110 euro
Wielbouten: 30 euro??
Naafkapjes: ???

:p

bijna de prijs van een mooi setje lichtmetaal dus8P
 
klopt, maar qua lichtmetaal zou ik BBS RM of RS willen, of OZ Turbo's oid, HTN KS...en die zijn nog ff 2 a 3 keer duurder :p
 
zometeen naar wheelcare om de naafgaten van mn steelies uit te laten draaien. Dure hobby zeg, verbreed staal :x

Zal ff hier zetten wat het ongeveer kost:

Set 15" Astra staal: 50 euro (mazzeltje gehad)
Oplassen wielen: 90 euro
Set Nankang NS-2 inc montage: 240 euro
Uitdraaien naven naar 57,1mm: 20 euro
Poedercoaten wielen: 110 euro
Wielbouten: 30 euro??
Naafkapjes: ???

:p


Oplassen bedoel je verbreden mee?

Uitdraaien kan je ook gewoon ffies met een dremeltje doen, gaat maar om een klein beetje wat er af moet...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top