Banden en Velgen topic.

Status
Not open for further replies.
is officieel wel apk afkeur, maja, haal je ze gewoon ff ertussen uit.

Mn oom werkt bij Toyota en die vertelde dat die Landcruisers gewoon vanuit Toyota zelf al met spacers worden geleverd. Zij letten daar totaal niet op.
 
Spacers is geen afkeur. Op m'n stage heb ik het expres nagevraagd. Geen probleem, ook vanwege de rede die Lennox aangeeft...
 
Ik heb ff zitten googlen en de meningen zijn verdeeld. volgens mij is het officieel afkeur, dat de keurmeester er niet naar kijkt is een ander verhaal natuurlijk.
 
neen, dit komt juist vertrouwelijk over, ik weet wat voorn soort publiek deze velgen gaat kopen, en ik weet dat het hun niet boeit dat die banden herrie maken, en het boeit hun niet dat het ling longs zijn, ze willen gewoon zsm de goedkoopste set op marktplaats zodat ze savonds al kunnen showen bij hun mattiesss
 
idd je geeft al redenen aan om af te dingen, btr niet erbij zetten en kijken of de koper verstand ervan heeft.
 
Ik er er achter spacers tussen zitten van een centimeter ofzo :X Ben ondertussen wel benieuwd wat het zou uitmaken als ze er vantussen zouden gaan, moet toch wel zeggen dat ie redelijk heftig reageerd op spoorvorming :p
 
Ik er er achter spacers tussen zitten van een centimeter ofzo :X Ben ondertussen wel benieuwd wat het zou uitmaken als ze er vantussen zouden gaan, moet toch wel zeggen dat ie redelijk heftig reageerd op spoorvorming :p

volgt hij achter spoor:X
 
zaterdag komt er iemand kijken.

intussen zit ik te twijfelen tussen 19" RS6 of 19" nuvo

RS6 heeft nu de voorkeur :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top