Banden en Velgen topic.

Status
Not open for further replies.
Ja inderdaad. Toevallig zorgt je naaf wel voor je zijdelingse krachten. Dat gat wou ik dus wel graag rond hebben.
 
Ja inderdaad. Toevallig zorgt je naaf wel voor je zijdelingse krachten. Dat gat wou ik dus wel graag rond hebben.

Je naaf zorgt er iig voor dat je bouten niet op afschuiving belast worden (ik denk dat je dit bedoeld??) omdat bouten het beste op trek/druk belast kunnen worden.. Op afschuiving gaat een bout een stuk sneller stuk :X
 
die 0,3mm die er uit moet kan echt wel met een schuurpapiertje zelfs.

Zo passen die wielen ook over het naafgat alleen er afkrijgen is een verhaal apart:+
 
die 0,3mm die er uit moet kan echt wel met een schuurpapiertje zelfs.

Zo passen die wielen ook over het naafgat alleen er afkrijgen is een verhaal apart:+

succes met schuren dan.
En idd voor 5 euro per wiel ga je niet liggen tobben als het ook netjes kan ;)

Mooi mens nie die van Wheelcare, ongeloofelijk hoe vol zijn hut altijd met velgen ligt (iig als ik er dan ben)
 
succes met schuren dan.
En idd voor 5 euro per wiel ga je niet liggen tobben als het ook netjes kan ;)

Mooi mens nie die van Wheelcare, ongeloofelijk hoe vol zijn hut altijd met velgen ligt (iig als ik er dan ben)

zn tuinhuisje bedoel je.idd wat een bende daar :D
 
even vraagje, ik gebruik ET35 standaard kan nu leuke velgjes kopen maar die hebben ET43 kan ik dit op een manier nog recht trekken, of wordt het nix?
 
oke, moet dus een spacer tussen van +/- 8 mm, geeft dit geen problemen? wil de velgen namelijk erg graag hebben :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top