Ossje Well-Known Member 29 October 2007 #21 Is ook een auto die nooit auto van het jaar zal worden...
Timmetje103 Crash Test Dummy 29 October 2007 #25 Het moet gvd nog 2008 worden :O Dat ze het dan noemen auto van het jaar 2007. Dat het de beste is die ontworpen is..... raar....
Het moet gvd nog 2008 worden :O Dat ze het dan noemen auto van het jaar 2007. Dat het de beste is die ontworpen is..... raar....
Divided. Well-Known Member 29 October 2007 #26 Lawrens said: Net als de Micra en Corsa:! Click to expand... die zijn oud nee 500'tje heeft wel toekomst als al die zaken lui die ALLEEN rijden hun 7serie zouden inruilen voor een 500 en iedereen die alleen rijd.. daar worden de files echt veel korter van. (* nee gaat het niet worden , maar het idee is leuk*)
Lawrens said: Net als de Micra en Corsa:! Click to expand... die zijn oud nee 500'tje heeft wel toekomst als al die zaken lui die ALLEEN rijden hun 7serie zouden inruilen voor een 500 en iedereen die alleen rijd.. daar worden de files echt veel korter van. (* nee gaat het niet worden , maar het idee is leuk*)
Arne Pia Maxiscooter FTW 29 October 2007 #27 tommy said: Peugeot 308 gedurfd en mooi design plus van binnen heel erg mooi en motorgamma is zeer goed voor elkaar. Click to expand... Cheers! Neem er nog een!
tommy said: Peugeot 308 gedurfd en mooi design plus van binnen heel erg mooi en motorgamma is zeer goed voor elkaar. Click to expand... Cheers! Neem er nog een!
Folkert@MinaRally Freude Am Fahren 29 October 2007 #29 Is dit nou ook voor de officiele uitslag of gewoon meer van...dit hadden "wij" gekozen? Last edited: 29 October 2007
G Gearox_911 Guest 29 October 2007 #30 ik heb op de mondeo gestemd, vind het een mooie wagen , als die er niet bij stond was het de 500 geworden
ik heb op de mondeo gestemd, vind het een mooie wagen , als die er niet bij stond was het de 500 geworden
Lawrens ****** 29 October 2007 #32 Het zou me niets verbazen als iedereen die op de FIAT 500 stemt in een ongewassen Nudie loopt:+
Wout@SR The White Cowboy 30 October 2007 #35 Fiat 500... Lijkt me vrij duidelijk... Echt een super vet karretje! Naja, ligt ook een beetje aan de andere auto's, vind dat echt maar saaie bakken...
Fiat 500... Lijkt me vrij duidelijk... Echt een super vet karretje! Naja, ligt ook een beetje aan de andere auto's, vind dat echt maar saaie bakken...
SiRoj CBR600 FSport 30 October 2007 #37 Maykel said: Geen één van die karretjes Click to expand... Ik heb maar op de Ford gestemd!
SebastianE No Blade 30 October 2007 #39 Lawrens said: Het zou me niets verbazen als iedereen die op de FIAT 500 stemt in een ongewassen Nudie loopt:+ Click to expand... :winner:
Lawrens said: Het zou me niets verbazen als iedereen die op de FIAT 500 stemt in een ongewassen Nudie loopt:+ Click to expand... :winner:
Robert Superrrjoden! 30 October 2007 #40 Mondeo, wordt officieel toch uitgeroepen tot auto van het jaar.