This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Algemeen fotografie topic #6

Status
Not open for further replies.
Ik vind het toch wel een verbetering hoor, die bewerking van D1ON. Bij die 1e foto zou dat ook mooi staan denk ik.

Bij dion vindt ik de achtergrond erg mooi alleen het water is TE blauw.Not real zeg maar.

Mijn eigen versie wat bewerkt;En om het helemaal af te maken met randje en naam hahah.

Last edited:

ja zelfde verhaal als d40 dus, maar dan nog erger.. olympus heeft echt een karig lensaanbod.. koop nou maar een 1000d of een 450 ben je klaar

Netje,s pep let altijd op de details!

Met lichtroom lukte het me niet om netje,s we te werken daarna in fotoshop vergeten hahaha.l

Zijn er mischien nog mensen die intresse hebben in een Sigma 2,0 Extender voor Canon ?
Gebruik hem niet meer, onwijs nette staat. Zijn niew 229-, mag weg voor 130-,

Voor de dingen die ik schiet heb ik vaak genoeg aan 1,4.

Voor foto,s of meer info PB maar.

he youri, jij hebt toch ook de 70-200 van sigma?.. is dat wat?.. zit er aan te denken om er 1 aan te schaffen.. nu heb je er volgens mij allemaal verschillende versies van maar daar snap ik geen fuck van

@ laurens

Nee ik heb de 70-200 F2,8 van Canon. Volgens mij heb je er maar 1 model van ( wat recent op de markt is).
Heb wel de 300 F2,8 van sigma, waar ik erg tevreden over ben.

Wel zie ik dat het op dit moment versie ll is dus er zal een versie l van zijn.
Het schijn prijs kwaliteit erg goed te zijn, alleen geen ervaring mee.

Ik vindt het nooit lekker kijken op een forum en voor mij dat zwarte randje , kijkt net wat makelijker. Als ik em foto,s zou moeten publiceren ofzo worden ze zonder gedaan

@laurens
Al wat verder over je lens ??

Gister een schitterden zons ondergang en geen wind. Meisie wou graag wat andere foto,s hebben. Dus maar gemaakt.

1.

2.

3.

Greet,s

Youri

Nice!
Gisteren toevallig ook zo'n soort foto gemaakt, maar met de stnd. flitser op een 350d ziet 't er toch al snel uit alsof je voor een poster staat. :#

Kan je me de EXIF eens geven?
Heb even geen reader hier.

Mooi stukje water ook om op te skimboarden. 8)

Status
Not open for further replies.