This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Algemeen fotografie topic #6

Status
Not open for further replies.
Leuk artikel:
http://enhanced.lenswork.com/obpenhanced.pdf

En net besteld:

Nog bestellen: Beauty in Photography: Essays in Defense of Traditional Values

Begin echt zin te krijgen in die opleiding, nu nog toegelaten worden.. :#

Melf zou jij misschien die foto van de EPC zip naar mij kunnen mailen als je wil?

Liefst een zo groot mogelijk formaat uiteraard, kan ik hem even bewerken

Netje,s Hoor. Alleen jammer bij de 2de dat de achterkan(carterkap niet scherp is)
Klein beetje bewerken en hij is top , zekker de 1ste.

Had alleen zelf sluitertijd nog lager gegooid,nu had je 1/200 maar zou lager gaan. Achtergrond heeft nog net te veel inhoud lijdt een beetje af. Bij de 1ste.
(altijd wat te zeiken die gast he;p)

Vind 't wel kunnen, je ziet daar ook de racers.
Van mij had 'ie misschien juist scherper mogen zijn achterin.

Wel nette foto hoor, daar niet van.

in vond het wel wat hebben dat juist de voorkant zo komt "opdoemen"

deze foto is gewoon zo recht uit het toestel , bewerken weet ik niet veel van helaas..

@ Youri zoon , ik ben behoorlijk amateur om het zo te zeggen wat betreft instellingen , ik kom er nog niet zo best uit wat ik wanneer moet veranderen.

en was ook een beetje lastig met het weer , de ene keer was het zonnig , de andere keer vrij donker.

ik heb wel iets met de Iso waarden gespeeld , maar meestal gewoon op 1 stand gelaten , de sport stand wat IMO nu het beste werkt.

Last edited:
Hehe, was mn gedachte dus heel niet zo verkeerd Toffe plaat hoor

Zit je daar nu? en waar precies?

Zit op het moment voor studie in Virrat. Klein durp
Zit er nog één maandje.

Nog een plaatje, en ja dat is ijs. Het is nu eindelijk vertrokken sinds een kleine week.

Attachments

• IMG_1961.jpg
    706.4 KB · Views: 30
Aanbieding is verlengd tot 2 mei !

bedankt..... alleen heeft me pa afgelopen zaterdag al een andere gekocht. Een Canon 40D. Dus zit wel goed voor even O-)

Wil wel kijken voor een iets andere lens. Zit nu een 17-85 bij, erg leuk wel maar op afstand iets fotograferen is niet echt geweldig vind ik.
Heb bij mediamarkt (neeh daar komt de cam niet vandaan) ook nog een hand-out gehaald met gebruikers tips enzo. Net iets groter dan de handleiding ervan. K denk dat zoiets makkelijker leest.

Ik ben er iig erg blij mee..... zal soon ook eens wat foto's posten.

Gisteren even een "shoot" gehouden van een maatje zijn Opel Corsa TR
Vind ze opzich wel leuk gelukt (zijn ombewerkt en verkleind door tinypic.com)

Alleen tinypic.com roteer ze niet automatisch dus soms even je beeldscherm draaien

Je kan ze zelfs met windows draaien dus je bent gewoon een luiwammes.

Verder vind ik het weinig boeiende foto's, auto en achtergrond. Auto's op gras zijn een no-go.

Haha, ik heb de plek niet gekozen
Hij moest en zou op het gras staan :+ Ik had hier in de buurt van de Shell een oude fabiek gevonden Vond ik een betere plek, maargoed..

Ben geen luiwammes Want ik heb een iMac en zit nu niet op windows.. :+

Ik vind de foto's niet zo veel, belichting zit niet overal lekker en ook zijn ze niet echt spannend imo.

Over dat pannen tijdens het nemen van de foto, dus meetrekken met het object..

Gebruiken jullie daar een statief bij? Ik heb volgens mij vaak het probleem dat ik het niet recht mee beweeg en dat het allemaal onscherp is :+ Of doe ik wat mis met mijn instellingen?

Focus niet goed ofzo?

Vindt het ook niet veel zeggen de foto,s , ook tijdstip heb je volgens mij niet echt gekozen of wel ? want denk dat het midden op de dag is ? Denk als je rond een uur of 5 had gedaan had het al een stuk mooier geweest,(en draai je foto,s hahahah luieee)

Wheelex,

Licht beetje aan de lens ook en aan je instelingen. (voorbeeld foto mis ?)
Met panne moet je wel even oefenen, is niet 1 ,2 ,3 goed gedaan. als je bevoorbeeld met sluitertijden rond de 1/30 of 1/60 is het moeilijker dan rond de 1/200ste of korter.

Ik moest vandaag ook even foto,s van me meisje maken had ze nodig voor de sponzers.Ik had nog een mooie plek in me achterhoofd en ging vooral om de achter grond( wind was alleen ongelofelijk K^&%^t) Maar ik ben er wel te vreden over.
1d mk lll
300 +1,4 ex

Status
Not open for further replies.