This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Algemeen fotografie topic #6

Status
Not open for further replies.
Misschien een paar er tussenuit halen, dit oogt idd wat onrustig.
De beweging zal toch nog wel duidelijk blijven.

/heeft nogsteeds geen cam.

jah idd dit zit op 8fps zou better zijn op 6 of zelf 5. maar goed heb hem zelf niet geschoten, en als je de camera geeft aan iemand die er niet bizar veel van snapt dan is het wat moeilijker.

@ bjorn,
Binnekort komt de d700X uit mischien dat de d700 wat daalt in prijs! Ben wel onwijs te vreden over de d700, kan hem zekkkkkkrr aanraden!

ya tuurlijk, mergen werkt net niet helemaal, gewoon lekker knippen en plakken , beetje creatief wezen.

Net als op de kleuterschool

Maar zal volgende keer Cam wel instellen op 6Fps.

Gister naar een cros wedstrijd geweest en even wat foto,s gemaakt. Was er niet onwijs lang maar toch wel wat leuke plaatje,s gemaakt.
Hier een paar plaatje,s er van.

Wat een stof boel daarzo zeg, hahah.

Flinke inspaning.

Wil binnekort proberen deze website online te gooien.

Last edited:
nais, ik hou wel van stof

de kleur van de 3e foto oogt wel lekker ruig

heerlijke scherpte en DOF als altijd

Van het weekend weer even bij de Wollebrand gezeten

De laatste was voor zijn verjaardag In een lijstje gestopt.

Wat heb ik nou gezegt heb je exif even gezien en je zit op 1/160. Daardoor zijn ze niet onwijs scherp. Je momenten zijn wel goed.

Zodra je sluitertijden korter zijn , zijn je beelden veel scherper. Heb je nog wat seucenzes geschoten ?

Thanks dion.

Er was nogal weinig licht... En mn kitlens is niet zo lichtsterk Dus de ISO moest ook aardig hoog.

Iemand een idee hoe ik het aantal clicks kan bekijken bij mijn 30D?

Toch maar besloten om hem binnenkort de deur uit te doen

@Your, Toffe pics! Zwaffelcross toch?

kan niet dacht ik, kan alleen bij de 5d en 1d/s serie,s dacht ik zo.
Dus dat wordt plaatje,s tellen! ahhah

Weet ik vele hoe het heet haha, was bij oudorp net achter de duinen.
En neem je telefoon eens op!

Iemand een idee hoe ik het aantal clicks kan bekijken bij mijn 30D?

Toch maar besloten om hem binnenkort de deur uit te doen

@Your, Toffe pics! Zwaffelcross toch?

als je je accu een beetje opgeladen houd kan je aan de hand van het nummer in de foto zien hoeveel clicks je gemaakt hebt.

mijn laatste foto is DSC_2198

bij 9999 gaat ie weer op 0, heb er nu dus 12k geklikt

Bij nikon gaat dat, bij canon niet dacht ik. Canon kan het wel gratis voor je uitlezen. Maar dan moet je weer opsturen en wachten enz.

Ik echt dik tevreden met mijn Sigma 24 70 lens, damn wat is dat ding scherp en de focus loopt ook nog lekker snel. Was ook nog het koopje van de eeuw geloof ik, kost normaal 430 euro, en die canon 50 mm 100, heb ze samen kunnen kopen voor 250 euro met zonnekap zelfs voor de canon.

Je ziet amper dat ze gebruikt zijn. :W

Volgende op de lijst staat een 50D. :+

Status
Not open for further replies.