This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Algemeen fotografie topic #6

Status
Not open for further replies.
Ik heb m ook.. voor een beginner best een leuke camera! Maak er iig met veel plezier gebruik van

Heb besloten morge om wat foto's te schieten op het communiefeest van het neefje van mijn vriendin.

Denk dat het best wel zonnig gaat worden, iemand nog tips om nette foto's te krijgen?

Polarisatiefilter ga ik meenemen, maar is die ook goed te gebruiken op een terras?
Waar dus niet direct zonlicht op valt?

niet veel bijzonders, maar was gister wel mooie ondergang.

[IR]http://i43.tinypic.com/14o0hg9.jpg[/IR]

Mooi plaatje! Mischien kadertje er om heen om hem af te maken

Kan je niet even dat verkeers bord er uit shoppen ? Haalt net voor mij de rust uit het beeld zeg maar.

Hoop dat het mij nog eens lukt om dat soort beelden voor elkaar te krijgen met mijn video cam. Is mooi in een timelapse.
Tot nu toe krijg ik alleen nog maar redelijk saaie filmbeelden uit mijn cam.

vandaag wezen voorverkennen voor een nieuw 4x4 avontuur dat zich morgen gaat afspelen.
tijdens het verkennen kwam ik de mcrae enduro groep tegen, waar ik wat plaatjes voor heb gemaakt

haha, die had ik eigenlijk als laatste moeten zetten, want de rest valt nu een beetje in het niet ja

die eerst was misschien nog mooier geweest met iets meer blauwe lucht,
verder wel toff die 4x4 dagen, we krjigen dus weer mooi dag verslag van jou?

Wat wel opvalt dat je toch best wel wat ruis hebt ? En op 320 Iso zou dat toch niet echt probleem moeten zijn.

Hij heeft zijn camera op een instelling staan dat het ongeveer uitkomt als HDR foto's meende ik te lezen ergens, en daarom heb je die ruis.

Status
Not open for further replies.